anoniem Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ik denk even hardop en wellicht loop ik met dit denken wat achter. :roll: Schudt me dan maar wakker.....: Bij een zoekactie via Google verschijnen er de nodige treffers. Leuk, maar zou het niet ontstellend handig zijn als er op een of andere wijze een laatste datum van bijwerken naast zou staan? Je weet dan of er recente info achter zo'n link schuilgaat, of dat het informatie betreft welke (mogelijk) reeds lang is achterhaald....... Is er achter zo'n datum te komen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 kweet niet of we daar nou zo echt mee zouden opschieten.... we googlen allemaal anders, voor de een is het ene het juiste trefwoord, voor de ander het andere, en als je twee trefwoorden ingeeft is het sowieso de vraag of de google-intuïtie je kan volgen.... kortom:goed zoeken in al moeilijk genoeg, goed vinden nog meer. in dat kader bezien lijkt me de datum als criterium niet zo geschikt. wil je dat dan tóch laten meewegen, dan heeft google via geavanceerd zoeken al een heel redelijk filterpakket voor je samengesteld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Toch meen ik me "vaag" te herinneren dat er een of ander foefje was om in IE de (bewerkings)datum van een betrokken pagina op te vragen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 volgens mij stonden er vroeger bij de hits van google data.... tussen de url in de onderste regel en de melding - in cache - wat je nu vraagt (datum opvragen in ie) is weer iets anders: dat lukt bij heel wat pagina´s via bestand - eigenschappen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Hoe vreemd 't ook mag klinken, maar vlg. mij betrof het een of andere opdracht in de adresbalk........ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen