anoniem Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 goede avond, Ik heb een probleem met me internetgeluid, als ik gewoon een liedje afspeel doet me geluid het wel maar op internet niet. Ik heb al bij me internet optie's gekeken, en bij multimedia staat dat vinkje aan. Op de website's staat alles goed, drivers sijn goed geinstalleerd weet iemand iets? ik weet het niet meer in ieder geval Alvast bedankt Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 welkom sander. om je probleem te kunnen tekkelen moet het goed uitgelegd zijn. begrijp ik het zo goed: je hebt een website gemaakt, die staat op je eigen pc, en speel je daar die site af dan hoor je de ingebakken muziek. als je jouw site uploadt naar je provider en hem afspeelt ´via internet´ hoor je de muziek niet? het zou er aan kunnen liggen dat je in de naam van het muziekbestand hoofdletters en kleine letters anders gebruikt dan in je html-code: op je iegen pc geen probleem maar voor veel servers wel! klopt het pad waar je html laat zoeken naar dat bestand? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen