Ga naar inhoud

opeens geen internet verbinding meer!

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb opeens problemen om internet op mij laptop te starten. gister heb ik mijn laptop opgestart en toen mijn intel wirelles aan ging melden voor draadloos internet liep mijn pc opeens vast. toen heb ik het opnieuw geprobeerd en internet uitgeschakeld. wat later kreeg ik van mijn virus scanner het bericht dat svchost.exe probeert verbinding te maken. ik heb toen het niet aan genomen en sinds dien maakt mijn router dus wel 'verbinding' maar krijg ik dat er geen of weinig internetverbinding is. Ik krijg dat de ip adress niet te vinden is al geeft hij het ook wel aan wat het is. ik snap het niet meer en ik weet nou niet hoe ik dit moet oplossen. zou iemand mij kunnen helpen!
Link naar reactie
je geeft niet echt veel info waar we wat uit kunnen afleiden... met termen dat er ´weinig of geen internet is´ komen we op afstand niet verder. ik raad je aan de pc eens grondig te checken met uptodate virusscanner, dito adaware, en dito spybot. je zou kunnen beginnen met je handleidingen opzoeken van de apparatuur die tussen jouw pc en de muurdoos is (al dan niet draadloos) geschakeld. volg de resetprocedure die de handleiding beschrijft, en sluit de heleboel even opnieuw aan in de volgorde die ook in de handleing wel zal staan. zoniet dan na de reset eerst de modem weer aan de stroom, dan de router, en dan pas de pc! wil je nadere info, voorzie ons dan van wat exactere informatie en de teksten van de foutmeldingen.
Link naar reactie
ik ben er achter dat ik geen ip adres ontvang. ik heb via intel geprobeerd om het probleem op te lossen en ook via netwerkinstellingen en dan de eigenschappen van de draadlozenetwerk, maar ik ontvang steeds dat het niet mogelijk is om de ip adres te vernieuwen. ik heb mijn router opnieuw ingesteld ook via het veranderen van beveiliging. ik heb 2 pc die aangesloten zitten en die doen het perfect. hier heb ik ook eens problemen mee. ik wil wel en logje ofzo maken maar hoe doe ik dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...