anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Ik speel spellen en mijn ping is 120, maar ik ben niet aan het downloaden. Zou dit aan de instellingen van de netwerkkaart liggen of die van de firewall. Ik heb een nVidia nForce Networking Controller. Als iemand mij kan helpen? Als het kan graag. :D :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 mogelijke redenen: - slechte bekabeling (of te lang) - teveel ruis op het signaal (bij wireless) of te grote afstand tot accesspoint (resultaat: klapperende verbinding, en packetloss) - verkeerde multiplay servers (geografisch gezien). US servers geven bijv. een ping van 100+ standaard. - verkeerde MTU waarde van je nic. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 je kunt op www.speedtest.nl een Nederlandse ping test doen om te kijken of je verbinding goed is. Als je speelt heb je dan alle overbodige internet dingen uit? Dus e-mail en msn uit enzovoort. Ben je de enige in huis op deze internet lijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Het kan zijn dat de kabel wat slechter is of te lang. Ik zal is een andere kabel gebruiken. We gebruiken twee computers op het internet. Van modem naar router naar de twee computers. Ik gebruik geen wireless. Ik ben altijd de enige met een hoge ping. Thnx Sattaro :) P.S. wat is trouwens de MTU waarde van je nic.? :lol: Ik ben namelijk een beginner. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Kan het ook zijn dat ik besturingssoftware van de nVidia nForce Networking Controller niet heb geinstalleerd. Hier is in ieder geval de test uitslag. Speedtest Abonnement: DirectADSL Go Modem: ADSL Type: ADSL Aansluiting: ADSL van KPN Telecom Download: 192.0Kbyte/s (1.5Mbit/s) Upload: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s) Connection: 631 Alleen ping is niet mogelijk zegt hij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 houdt ook rekening met de server waar je op speelt. Als ik bijv. op een nederlandse server game ping is zo'n 25 a 30. Speel ik op een amerikaanse praat je al over 150 a 160. Ping is ook sterk afhankelijk van de afstand tot de gameserver waar je op zit. Verder kun je proberen met uitgeschakelde firewall. Maar een ping van 120 is niet slecht hoor 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 vreemd dat speedtest zegt dat een ping test niet mogelijk is. Zijn er meerdere pc's in het netwerk? Heb je een router? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 [quote:166ca7b844="stee0036"]vreemd dat speedtest zegt dat een ping test niet mogelijk is. Zijn er meerdere pc's in het netwerk? Heb je een router?[/quote:166ca7b844] [quote:166ca7b844="Sattaro"]We gebruiken twee computers op het internet. Van modem naar router naar de twee computers. [/quote:166ca7b844] Hij gebruikt dus inderdaad een router :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen