Ga naar inhoud

Rode kruisjes op webpagina

anoniem

Aanbevolen berichten

Het zal vast al eens eerder zijn gevraagd in dit forum, maar als relatieve en wat oudere beginneling vraag ik toch nog maar eens wat die rode kruisjes in/op de plaats van afbeeldingen op sommige webpagina's te betekenen hebben. Moet ik voor een juiste weergave soms wat instellingen (extra >>> internetopties) aanpassen ? Zo ja, welke ? Ik werk sinds kort met IE7, maar onder IE6 kwam het probleem ook voor. Windows XP Home SP2, IE7, Norton I.S., popupblokkeringen uitgeschakeld, Windows firewall uit - Norton firewall aan. Wie kan mij helpen ? Dank voor een goed advies.
Link naar reactie
[quote:a3446ee21c="lion"]Ook een bomvolle Internetcache kan dit veroorzaken. Bijtijds leegmaken dus! (Zonodig m.b.v. Ccleaner).[/quote:a3446ee21c] Jammer, maar dit heeft ook niet geholpen, evenmin als de opdracht ''afbeeldingen weergeven''. Iemand anders had het over het ontbreken van Java Virtual Machine. Die is inderdaad niet installed. Maar omdat Microsoft na 31 december 2007 geen support meer geeft op Microsoft JVM, voel ik er niet veel voor om die nu nog te installeren.
Link naar reactie
[quote:41f5b1aa4f="gerben"]Je kunt ook de (betere) JRE van Sun installeren. Alhoewel ik me afvraag of dat iets uitmaakt voor je afbeeldingen. Geef eens een URL aan, waar je het ziet. Dan kunnen wij je wellicht geruststellen. Er wordt namelijk wel flink wat afgeknoeid door webmasters.[/quote:41f5b1aa4f] In de hiernavolgende webpagina van Morningstar staan twee rode kruisjes op de plek waar vermoedelijk formules of afbeeldingen te zien hadden moeten zijn. http://www.morningstar.nl/news/analysis.asp?ArticleID=5165&validfrom=2001-12-10
Link naar reactie
[quote:93afe12381="gerben"]Je kunt ook de (betere) JRE van Sun installeren. Alhoewel ik me afvraag of dat iets uitmaakt voor je afbeeldingen. Geef eens een URL aan, waar je het ziet. Dan kunnen wij je wellicht geruststellen. Er wordt namelijk wel flink wat afgeknoeid door webmasters.[/quote:93afe12381] Aanvulling op vorige reactie: Dit is een van de weinige webpagina's waar ik dit verschijnsel tegenkom. Meerendeels is OK met normale plaatjes, bewegingen, geluiden etc.
Link naar reactie
[quote:f3cf8d96ec="gerben"]Niks aan de hand bij jou dus, ik zie ook missende plaatjes. Gewoon prutsers dus. Dus ze hebben óf een foute link gebruikt, of het plaatje mist. Dus... ;) http://www.morningstar.nl/news/im/special/example6_eur.gif[/quote:f3cf8d96ec] Ik bleek een vijftal versies van Sun JRE te missen; die heb ik erbij geïnstalleerd, omdat sommige oude(re) programma's en/of websites die oudere JRE-versies nodig kunnen hebbben. Het mocht met de onderhavige website niet baten. Inderdaad, prutsers. Het zij zo. Niettemin veel dank voor de moeite.
Link naar reactie
[quote:32f2efcab4="gerben"]Ik flikker de ouder er altijd wel af, tot nog toe geen problemen mee gehad. De huidige neemt 70MB in beslag, en dat telt toch aardig op metmekaar.[/quote:32f2efcab4] Ik vond na lang zoeken de hiernavolgende website, waarin de oorzaak en oplossing van het probleem van de rode kruisjes wordt gegeven. Ik begin hier vooralsnog maar niet aan, want het is me veel te ingewikkeld. Moet eerst maar wat bijleren. Voor ervaren computeraars wellicht nuttige informatie. http://java.com/nl/download/help/5000040200.xml#auto_ie
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...