anoniem Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Het zal vast al eens eerder zijn gevraagd in dit forum, maar als relatieve en wat oudere beginneling vraag ik toch nog maar eens wat die rode kruisjes in/op de plaats van afbeeldingen op sommige webpagina's te betekenen hebben. Moet ik voor een juiste weergave soms wat instellingen (extra >>> internetopties) aanpassen ? Zo ja, welke ? Ik werk sinds kort met IE7, maar onder IE6 kwam het probleem ook voor. Windows XP Home SP2, IE7, Norton I.S., popupblokkeringen uitgeschakeld, Windows firewall uit - Norton firewall aan. Wie kan mij helpen ? Dank voor een goed advies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 [url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=rode+kruisjes&meta=&btnG=Google+zoeken]Google [/url]helpt je een heel eind op weg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 kan fouten wezen op de server plaatje niet op de server, plaatje met een verkeerde extentie of naam ik kom zo 123 niet op andere mogelijkheden, maar zijn er nog enkele waardoor je dat kruisje ziet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ook een bomvolle Internetcache kan dit veroorzaken. Bijtijds leegmaken dus! (Zonodig m.b.v. Ccleaner). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote:a3446ee21c="lion"]Ook een bomvolle Internetcache kan dit veroorzaken. Bijtijds leegmaken dus! (Zonodig m.b.v. Ccleaner).[/quote:a3446ee21c] Jammer, maar dit heeft ook niet geholpen, evenmin als de opdracht ''afbeeldingen weergeven''. Iemand anders had het over het ontbreken van Java Virtual Machine. Die is inderdaad niet installed. Maar omdat Microsoft na 31 december 2007 geen support meer geeft op Microsoft JVM, voel ik er niet veel voor om die nu nog te installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Je kunt ook de (betere) JRE van Sun installeren. Alhoewel ik me afvraag of dat iets uitmaakt voor je afbeeldingen. Geef eens een URL aan, waar je het ziet. Dan kunnen wij je wellicht geruststellen. Er wordt namelijk wel flink wat afgeknoeid door webmasters. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote:41f5b1aa4f="gerben"]Je kunt ook de (betere) JRE van Sun installeren. Alhoewel ik me afvraag of dat iets uitmaakt voor je afbeeldingen. Geef eens een URL aan, waar je het ziet. Dan kunnen wij je wellicht geruststellen. Er wordt namelijk wel flink wat afgeknoeid door webmasters.[/quote:41f5b1aa4f] In de hiernavolgende webpagina van Morningstar staan twee rode kruisjes op de plek waar vermoedelijk formules of afbeeldingen te zien hadden moeten zijn. http://www.morningstar.nl/news/analysis.asp?ArticleID=5165&validfrom=2001-12-10 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote:93afe12381="gerben"]Je kunt ook de (betere) JRE van Sun installeren. Alhoewel ik me afvraag of dat iets uitmaakt voor je afbeeldingen. Geef eens een URL aan, waar je het ziet. Dan kunnen wij je wellicht geruststellen. Er wordt namelijk wel flink wat afgeknoeid door webmasters.[/quote:93afe12381] Aanvulling op vorige reactie: Dit is een van de weinige webpagina's waar ik dit verschijnsel tegenkom. Meerendeels is OK met normale plaatjes, bewegingen, geluiden etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Niks aan de hand bij jou dus, ik zie ook missende plaatjes. Gewoon prutsers dus. Dus ze hebben óf een foute link gebruikt, of het plaatje mist. Dus... ;) http://www.morningstar.nl/news/im/special/example6_eur.gif Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote:f3cf8d96ec="gerben"]Niks aan de hand bij jou dus, ik zie ook missende plaatjes. Gewoon prutsers dus. Dus ze hebben óf een foute link gebruikt, of het plaatje mist. Dus... ;) http://www.morningstar.nl/news/im/special/example6_eur.gif[/quote:f3cf8d96ec] Ik bleek een vijftal versies van Sun JRE te missen; die heb ik erbij geïnstalleerd, omdat sommige oude(re) programma's en/of websites die oudere JRE-versies nodig kunnen hebbben. Het mocht met de onderhavige website niet baten. Inderdaad, prutsers. Het zij zo. Niettemin veel dank voor de moeite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik flikker de ouder er altijd wel af, tot nog toe geen problemen mee gehad. De huidige neemt 70MB in beslag, en dat telt toch aardig op metmekaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote:32f2efcab4="gerben"]Ik flikker de ouder er altijd wel af, tot nog toe geen problemen mee gehad. De huidige neemt 70MB in beslag, en dat telt toch aardig op metmekaar.[/quote:32f2efcab4] Ik vond na lang zoeken de hiernavolgende website, waarin de oorzaak en oplossing van het probleem van de rode kruisjes wordt gegeven. Ik begin hier vooralsnog maar niet aan, want het is me veel te ingewikkeld. Moet eerst maar wat bijleren. Voor ervaren computeraars wellicht nuttige informatie. http://java.com/nl/download/help/5000040200.xml#auto_ie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Dat is wel interessant, maar heeft op zich niets met jouw "probleem" te maken. Dat artikel gaat over java applets, en bij jou gaat het om afbeeldingen. En is het geen defect aan jouw software, maar aan de betrokken sites. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Bij mij nu niets meer aan da hand. Of ze hebben de plaatjes aangepast OF . . . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen