anoniem Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Ik probeer op de site van het CBS te komen, maar dit lukt niet en het probleem ligt volgens mij bij Java. Het betreft deze [url=http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/cijfers/statline/toegang/selecteren-via-de-themaboom.htm]link[/url]. Ik blijk zien 'Pagina aan het laden...' Als ik de bron van de site bekijk zie ik daar wel staan: [i:869aecafad]Momenteel is uw browser zo geconfigureerd dat JavaScripts niet worden uitgevoerd. Wilt u de volledige versie van StatWeb zien, schakel dan JavaScript in.[/i:869aecafad] Java heb ik al opieuw geinstalleerd. Wat moet ik doen? bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 javascript is niet hetzelfde als java. Welke browser? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Oeps dat wist ik niet :oops:. Internet Explorer 6 en Firefox geven beide dit probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 [quote:1e43e589da="Andre.R"]Oeps dat wist ik niet :oops:. Internet Explorer 6 en Firefox geven beide dit probleem.[/quote:1e43e589da] Al naar de beveilingsinstelling van je browser gekeken? IE blokkeert namelijk JS als je beveiligingsinstellingen superhoog staan. In Firefox kun je je JS support aan- en uitzetten onder [b:1e43e589da]extra -> opties -> inhoud[/b:1e43e589da] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Beveiligingsinstellingen van IE had ik al een keer naar gekeken, maar toen kreeg ik een geniale ingeving: norton internet security blokt de popup. En ja hoor, na uitschakeling van norton deed ie het perfect :roll: Bedankt voor de hulp iig :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen