anoniem Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 hallo ik heb een vraag over internet verbinding ik heb nu internet plus bellen van planet 3000kbit/s upload 512 en ik over weeg nu over te gaan naar casema snelheid 1600/330 men zegt bij casema dat het verschil tussen 3000 van planet en 1600 van casema niet veel langzamer is omdat het via de kabel gaat hebben jullie daar evaring mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 De specificaties zeggen dat het maar 50% langzamer is ongeveer, maar als je alleen maar wat internet, emailt e.d. heb je er geen last van. Als je muziek etc download, zou ik het maar gewoon op Planet houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ik sluit me volledig aan bij de vorige spreker :wink: . Alleen surfen op Internet en af en toe een dowload moet prima kunnen met een 1600 dowload snelheid. Ik ga er maar even vanuit dat de nieuwe aansluiting natuurlijk ook de helft goedkoper is, dan zou dat een prima beslissing kunnen zijn. Zodra je meer download en bv. P2P progjes gebruikt voor het binnenhalen van bestanden zul je toch verschil gaan merken. Dus ik zou goed kijken wat je precies doet met je internetaansluiting en dan (zoals iedereen denk ik) een afweging maken tussen de kosten, je geduld tijdens het downloaden en de service van de provider. Ik vraag me wel af waarom Casema zegt dat het weinig verschil zal maken... hangt nl. van heel veel factoren af. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen