Ga naar inhoud

De pagina kan niet worden weergegeven

anoniem

Aanbevolen berichten

Of in het Engels: "The page cannot be displayed" Al vaak behandeld en heb gezocht bij "Zoeken" maar niets gevonden. De site van MS geeft een heleboel waarvan ik ook een flink deel heb uitgeprobeerd, maar het probleem persisteerd. Alle spy-ware verwijderd, de Temp. Int. folder leeggemaakt, helpt niet. Ik heb de indruk dat tijdens kantooruren het probleem veel vaker voorkomt. Zou het aan de SERVER kunnen liggen? Dat ie mij kortwiekt? Wie heeft en goede tip! MVG perloc
Link naar reactie
Ik heb niet willen suggereren dat het bij een bepaalde site optreedt, noch dat het altijd optreedt. Maar in ieder geval wel veel te vaak om als zeer hinderlijk te worden ervaren. Ik was vorige week bij iemand en keek jaloers mee op zijn computer hoe hij alles feilloos kon openen. Bij mij lijkt het ook tijdsgebonden en mijn suggestie dat het aan de SERVER zou kunnen liggen is niet helemaal zonder grond. In dit land (Mozambique) gaat Internetten nog lang niet zo leuk en snel als daar in Nederland. Maar het is sinds kort dat het veel minder goed gaat dan een tijdje geleden. MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...