anoniem Geplaatst: 1 februari 2007 Delen Geplaatst: 1 februari 2007 ik heb poorten geopend voor te download deze doen het op het begin maar na n tijdje verdwijt er van eigens een poort ik snap er niks van dit gebeurd keer op keer ik heb er nog nooit last van gehad wat moet ik doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Afgezien van je bijna onleesbare tekst (vage spelling, onvolledige woorden, interpunctie), hierbij nog wat vragen. Is het de firewall op een modem/router? Is het een firewall pakket op een computer? Zo ja, welke? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 het is een firewall op een router sorry voor de tekst, ik heb een zware declectie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Een speedtouch router soms? Upgrade überhaupt even naar de laatste firmware versie voor je modem/router. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 jep, een speedtouch hoe doe ik upgraden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 firmware upgraden...voer de naam van je modem en het type in de zoekbalk van google zoals dit: 'firmware upgrade speedtouch (type)', gegarandeerd dat er wat van is te vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 ik heb het geupdate, maar ze blijve weggaan :S en er kome andere nieuwe bij zonder dat ik dat vraag :S help aub Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Leuk he, SpeedTouch. Wen er maar aan, hier hebben ze bij mijn weten nog niks op gevonden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen