anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Delen Geplaatst: 29 januari 2007 hallow, een vriend van mij heeft zijn computer gebracht of ik er eens naar kon kijken. hij belt nog in via een inbel modem bij hetnet. nu heb ik zijn computer bij mij thuis en hij wil maar niet inbellen. hij geeft aan dat de lijn bezet is. mijn vraag is kan ik nu niet met zijn account bij mij thuis inbellen? (tijdens het inbellen wordt er geen telefoon gebruikt daar kan het dus niet aan liggen) of zou dit gewoon moeten kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Dit zou gewoon moeten werken, weet je zeker dat je het juiste nummer gebruikt? Je zou dit nummer ook eens kunnen draaien op je telefoon. Als ie opgenomen wordt, zou je een hoge pieptoon moeten horen. Wellicht is [url=http://tweakers.net/nieuws/46107/KPN-stopt-met-inbelabonnementen.html]dit bericht[/url] interessant voor je vriend en heeft ie voor het einde van het jaar ADSL... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Ook bellen wil niet krijg te horen dat ik fout nummer invoer ook dat nummer in de tweakers post pakt hij niet. als ik met de computer probeer te bellen zegt hij dat de computer waarop ik inbel niet antwoord. me moeder werkt goed volgens apparaat beheer alleen bij wave device fot voice modem staat een uitroep teken. dus geen vraagteken maar een uitroep teken kan het daar iets mee te maken hebben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 kan het zijn dat me eigen internet verbinding deze verbinding in de weg zit ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 zit je direct op de buitenlijn (zoniet even een 0, voor het inbelnummer) Een goeie test is om je eigen 06-nummer te bellen met het modem, gaat ie over dan weet je igg dat ie het doet. Hierna kan je met de settings aan de slag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 me mobiel opbellen lukt met mijn modem. dus ik mag er nu van uit gaan dat me modem goed functioneert? ik ben nu bezig geweest met de instellingen van Hetnet hiervoor heb ik op deze site gekeken http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/hetnet.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=undefined&p_lva=undefined&p_li=undefined&p_faqid=422&p_created=1063702704&p_sp=undefined moet ik hierbij ook het onderste gedeelte instellen? zeg maar het netwerk gebeuren? ben niet van plan om deze verbinding te delen met andere computers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 me mobiel opbellen lukt met mijn modem. dus ik mag er nu van uit gaan dat me modem goed functioneert? ik ben nu bezig geweest met de instellingen van Hetnet hiervoor heb ik op deze site gekeken http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/hetnet.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=undefined&p_lva=undefined&p_li=undefined&p_faqid=422&p_created=1063702704&p_sp=undefined moet ik hierbij ook het onderste gedeelte instellen? zeg maar het netwerk gebeuren? ben niet van plan om deze verbinding te delen met andere computers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Je kunt ook eens proberen bij de kpn. Daar kun je "gratis" inbellen via: 06760-12321 user: kpn pass: kpn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 ook dit doet hij niet. ik hoor hem wel gewoon bellen en dan op een gegeven moment zegt hij bezig met kiezen en gelijk daarna de verbinding wordt verbroken computer waarop uw inbelt antwoordt niet probeer het later nog een keer fout 678 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Heb je het linkje gezien in mijn reactie op je vraag? Misschien is KPN al bezig om de boel te stoppen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 ja ik heb het gelezen, maar ik neem aan dat je als gebruiken hier toch wel informatie over krijgt voordat ze het zomaar afsluiten. ik heb echter zelf nog wel een paar vragen? ik heb naar mijn mobiel gebelt met mijn modem, toen ik opnam hoorde ik geen gepiep en gekraak? klopt dat of hoor ik allemaal geluid te horen? Verder staat er bij apparaat beheer bij: [b:979f477e0f]wave device for voice modem [/b:979f477e0f]een uitroep teken? kan het hiermee te maken hebben? het modem zelf werkt wel goed volgens apparaatbeheer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 [quote:8b30a3522a="hello"] me moeder werkt goed volgens apparaat beheer[/quote:8b30a3522a] :lol: da's handig, je moeder in apparaat beheer... :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen