Ga naar inhoud

inbel modem

anoniem

Aanbevolen berichten

hallow, een vriend van mij heeft zijn computer gebracht of ik er eens naar kon kijken. hij belt nog in via een inbel modem bij hetnet. nu heb ik zijn computer bij mij thuis en hij wil maar niet inbellen. hij geeft aan dat de lijn bezet is. mijn vraag is kan ik nu niet met zijn account bij mij thuis inbellen? (tijdens het inbellen wordt er geen telefoon gebruikt daar kan het dus niet aan liggen) of zou dit gewoon moeten kunnen?
Link naar reactie
Dit zou gewoon moeten werken, weet je zeker dat je het juiste nummer gebruikt? Je zou dit nummer ook eens kunnen draaien op je telefoon. Als ie opgenomen wordt, zou je een hoge pieptoon moeten horen. Wellicht is [url=http://tweakers.net/nieuws/46107/KPN-stopt-met-inbelabonnementen.html]dit bericht[/url] interessant voor je vriend en heeft ie voor het einde van het jaar ADSL...
Link naar reactie
Ook bellen wil niet krijg te horen dat ik fout nummer invoer ook dat nummer in de tweakers post pakt hij niet. als ik met de computer probeer te bellen zegt hij dat de computer waarop ik inbel niet antwoord. me moeder werkt goed volgens apparaat beheer alleen bij wave device fot voice modem staat een uitroep teken. dus geen vraagteken maar een uitroep teken kan het daar iets mee te maken hebben?
Link naar reactie
me mobiel opbellen lukt met mijn modem. dus ik mag er nu van uit gaan dat me modem goed functioneert? ik ben nu bezig geweest met de instellingen van Hetnet hiervoor heb ik op deze site gekeken http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/hetnet.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=undefined&p_lva=undefined&p_li=undefined&p_faqid=422&p_created=1063702704&p_sp=undefined moet ik hierbij ook het onderste gedeelte instellen? zeg maar het netwerk gebeuren? ben niet van plan om deze verbinding te delen met andere computers
Link naar reactie
me mobiel opbellen lukt met mijn modem. dus ik mag er nu van uit gaan dat me modem goed functioneert? ik ben nu bezig geweest met de instellingen van Hetnet hiervoor heb ik op deze site gekeken http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/hetnet.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=undefined&p_lva=undefined&p_li=undefined&p_faqid=422&p_created=1063702704&p_sp=undefined moet ik hierbij ook het onderste gedeelte instellen? zeg maar het netwerk gebeuren? ben niet van plan om deze verbinding te delen met andere computers
Link naar reactie
ja ik heb het gelezen, maar ik neem aan dat je als gebruiken hier toch wel informatie over krijgt voordat ze het zomaar afsluiten. ik heb echter zelf nog wel een paar vragen? ik heb naar mijn mobiel gebelt met mijn modem, toen ik opnam hoorde ik geen gepiep en gekraak? klopt dat of hoor ik allemaal geluid te horen? Verder staat er bij apparaat beheer bij: [b:979f477e0f]wave device for voice modem [/b:979f477e0f]een uitroep teken? kan het hiermee te maken hebben? het modem zelf werkt wel goed volgens apparaatbeheer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...