anoniem Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Beste forumleden, Ik heb zojuist gezocht op dit forum maar heb helaas geen passend antwoord gevonden. Sinds gisteren hebben wij surfen en bellen van kpn. Internet op onze pc werkt nu helemaal goed. Probleem is dat tijdens het installeren van het draadloos netwerk ik wel met mijn laptop op het netwerk kon komen, maar toen verbrak in een keer de verbinding en sindsdien vind mijn laptop het netwerk niet meer. mijn pc heeft wel gewoon internet en vind het netwerk zonder problemen. Zie ik iets stoms over het hoofd? Ons netwerk is gewoon beveiligd via dat WPA-PSK systeem. De toegangscode hiervan is ook al ingevuld op mijn laptop. het stomme is gewoon dat het hele netwerk onzichtbaar is, behalve voor mijn pc. iemand een suggestie? vriendelijk dank, Tony Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Staat de ssid code wel aan. Als deze uit staat krijg je niets te zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 een late reaktie van mij, maar goed. beter laat dan nooit. SSID broadcasting stond gewoon aan. Alles werkt inmiddels al. Probleem lag bij de "channel". Deze stond op auto, nadat ik hem op 10 heb gezet werkte hij prima. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen