Ga naar inhoud

port openen icm livebox/wireless router

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een sitecom wl-173 router aan een livebox . Ik wil dus azureus runnen via port 6982. Op de andere is de pc direct aan de livebox gekoppeld. Op de pc waar draadloos internet is, kan ik dus port6982 niet openen. Ik heb de firewall in de livebox uitgezet, en de firewall in de router zowel aan als uitgezet. Ik krijg telkens de melding > NAT-error IP:6982,, waar IP mijn internet IP is. Zowel de softwarefirewall aan al suit maakt niks uit. Wie weet raat?
Link naar reactie
de firewall heeft geen invloed. Je moet in de livebox de desbetreffende port eerst forwarden naar het ip van je PC of router. Als je dus nog een losse router erachter hebt moet je daarna de poort ook forwarden in de router zelf. Ik heb een klant met een live box + wifi router en ik heb succes vol 3 poorten ge-forward in beide apparaten.
Link naar reactie
dit is mogelijk alleen dan zou je met een com moeten achterhalen welke poort jouw router heeft gekregen van livebox meestal alleen een x achterhalen. en die x moet dan een cijfer zijn. dus bijvoorbeeld 192.168.2.x dan moet je de poorten in je livebox zo instellen dat die poort open staat voor die router. en dan moet je in die router de poorten open zetten voor je com. het moet lukken maar is wel moeilijk je zou beter een combi kunnen pakken. [url=http://www.e-tech.nu/Product_Detail.php?prodtitle=&SET_ID=1320&GET_LANG=N&LANG=N&SUB=Wireless54]E-Tech MIMO Router[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...