anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Mijn schoonvader wil graag een foto van een schip copieren maar er zit copyright op en als je op de foto klikt dan krijg je ook dit bericht. Helaas kan je de foto ook niet aanvragen. Dus bellen heeft geen nut. Weet iemand hoe ik dit toch voor elkaar krijg. Dan ben ik de beste schoondochter van de hele wereld. Er wordt absoluut geen misbruik van gemaakt hij is gewoon gek van schepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Print Screen (zie bovenste rij toetsen op toetsenbord) -> plakken in Paint met ctrl + v Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Eigenlijk mag dat helemaal niet. ;-) Javascript even uitzetten, dan zou het geen probleem moeten zijn. Je kunt ook de complete pagina opslaan, en hem dan van de schijf vissen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Bedankt voor de reactie, met print screen is het gelukt, ben alleen nog benieuwd hoe ik het met javascript kan doen, ik weet niet hoe ik dat uit zet. afz kweetniet :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen