Ga naar inhoud

wmv file onvindbaar op computer

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb van een internet site een grappig filmpje gedownload. Het is een wmv file. Nu wil ik dit filmpje via e-mail doorsturen naar iemand. Maar ik heb geen idee waar ik dit filmpje terug kan vinden op m'n computer- ook via de zoekfunctie van windows kan ik het niet vinden. Ik kan het dus alleen maar bekijken als ik windows media player gebruik. Ik weet zeker dat het wel op m'n computer staat, omdat ik hem in windows media player ook kan afspelen als er geen internet verbinding is. Dus mijn vraag is tweevoudig: Is het mogelijk om zo'n wmv filmpje toch ergens te localiseren op m'n computer, of als dit niet kan, kan ik dit wmv filmje dan mischien als nog versturen, maar dan bijvoorbeeld rechtstreeks vanuit windows media player? dus hoe verstuur ik dit filmpje via e-mail? bij voorbaat dank :D
Link naar reactie
Net wat Gerben zegt: zoeken naar *.wmv Maar niet vergeten ook even de [u:b82d5705a9]geavanceerde zoekopties[/u:b82d5705a9] "aan" te vinken: "Systeemmappen doorzoeken", "Verborgen mappen en bestanden doorzoeken" en niet te vergeten "Submappen doorzoeken". Als je 'm gedownload hebt, dan moet-ie ergens op 't systeem staan. Je zou ook nog eens een ander willekeurig bestand vanaf een weblocatie kunnen downloaden en dan goed te kijken wat de weergegeven locatie is. Vooropgesteld dat die inmiddels niet is gewijzigd. Als je het bestand heb [u:b82d5705a9]afgespeeld[/u:b82d5705a9] vanaf een webpagina, dan zou je ook nog eens kunnen snuffelen in je Internet cache en 'm van daaruit kopiëren........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...