Ga naar inhoud

Flash kapot

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:2ff8c4aabf="Quatroking"]Sinds ik de update van flash 9 heb geinstaleerd op IE 7, worden alle flashfilmpjes niet meer afgespeeld. Ik krijg telkens witte vlakken en als ik rechterklik daarop doe zie ik "movie not loaded..."; hoe krijg ik dit gerepareerd? Ik gebruik XP home SP2. alvast bedankt.[/quote:2ff8c4aabf] Hoi, kijk hier eens http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=169685 succes
Link naar reactie
[quote:93db4aff44="Quatroking"]Sinds ik de update van flash 9 heb geinstaleerd op IE 7, worden alle flashfilmpjes niet meer afgespeeld. Ik krijg telkens witte vlakken en als ik rechterklik daarop doe zie ik "movie not loaded..."; hoe krijg ik dit gerepareerd? Ik gebruik XP home SP2. alvast bedankt.[/quote:93db4aff44] Hmmm voor iemand die allemaal 10'en haalt in Informatiekunde valt me dat toch iets tegen...
Link naar reactie
die "oplossing" in die topic heb ik zelf al menige keren gebruikt, maar helaas werkt hij nog steeds niet.. MAAR op de een-of-andere manier werkt flash nu in Firefox. Helaas zijn m'n moeder en zusje te stom om Firefox te gebruiken en laden een boel sites niet in m'n firefox. PS tja, als de welbekende oplossingen niet werken kan ik er ook niks aan doen eh?
Link naar reactie
Neem maar van mij aan dat [b:b3203147c4]Updates[/b:b3203147c4] echt niet altijd nodig zijn, indien een systeem al goed functioneert is een update niet nodig. Waarom dan toch?...vanwege nog meer beveiliging of gewoon omdat men nieuwsgierig is naar het 'nieuwe' ervan?. Of een update dan nog wel werkt moet nog bewezen worden...vaak haal je alleen maar meer problemen op dan je eigenlijk alleen maar dacht ervan verlost te zijn. Mijn systeem draait al 2 jaar en 6 maanden zonder ook maar 1 reformat. Windows Vista en IE 7 kan me rug op zoals ik vele recensies heb gelezen zijn er al meer nadelen dan voordelen uit Vista en IE7 te halen. Wat betreft jouw probleem met Flash en IE7...tja wat moet ik er nog meer van zeggen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...