Ga naar inhoud

''Ineens'' langzaam internet

anoniem

Aanbevolen berichten

:o Ik ging in mn logboeken kijken, en ja hoor... [quote:9aa1089688] TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.[/quote:9aa1089688] We gaan dat programma maar eens gebruiken, bedankt!! :D
Link naar reactie
Dergelijke merkwaardige zaken bestaan blijkbaar: Ik had ooit een of andere .exe op mijn PC staan waar ik nog nooit iets "mee had gedaan". Die file was al een paar keer "meeverhuisd" van PC op PC met verschillende OS'en en verschillende versies Symantec. Geen kik!! Niet door AutoProtect, noch bij een systeemscan. Die file kwam op een bepaald moment terecht op een systeem met een ander (goed bekend staand) AV progje. (Ik dacht dat het AVG betrof, maar weet 't niet meer zeker). Deze meldde direct dat er rotzooi in zou zitten..... Tja....., wat moet je met zoiets? Niet alles voor waarheid slikken, blijkbaar...(?) Toch?
Link naar reactie
[quote:8049130f2e="Passer"]:oops: ... ' k had hem gewoon van een ander forum overgenomen zonder veel verder te kijken dan de beoordeling dat betreffende file geen malware was...[/quote:8049130f2e] Kan 't even niet helemaal meer volgen..... (wordt wat ouder..... :( ) 1) Welke tcpip.sys is malwarevrij? 2) Waar gaat die link over?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...