anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Hoi Toen ik mijn pc vanochtend opstartte, merkte ik dat het internet ineens een stuk langzamer was. Een speedtest gedaan, en wat blijkt: Eerst: 450kb/s down 70kb/s up 800 conn/min 11ms Nu: 370kb/s down 25kb/s up 600 conn/min 16ms Nu vraag ik mij af hoe dit zo ineens kan. Ik heb verder niets aan mijn systeem veranderd, wordt ook niet gecapped door mijn provider. Heb al SG's TCP optimizer gebruikt, maar dat hielp niet. Iemand oplossingen? BVD! FTI :wink: EDIT: persoonlijk denk ik dat het een instelling is, omdat ik bijna altijd dezelfde waarden uit de speedtest krijg... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Op een andere PC die is aangesloten op dezelfde verbinding heb je wel je maximale waarden? Welke provider en internetsoort heb je trouwens? En daarnaast, speedtest zegt natuurlijk ook niet alles die kan zelf druk zijn, of het is gewoon druk bij je provider? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2007 Wat NoepZor zegt is een waarheid als een koe, maar [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=167263&highlight=]dit draadje[/url] speelde ook nog even door m'n hoofd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen