anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Ik wewet hoe je alle opgeslagen web adressen in de adresbalk van MS IE in één keer verwijderd kunnen worden. Hoe verwijder ik echter slechts één of een beperkt aantal adressen uit de lijst met opgeslagen adressen? Waar vind ik het bestand waarin deze adressen zijn opgeslagen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 gebruik zelf (gelukkig) geen IE, maar ik meen dat het gewoon kan door op delete te drukken als het betreffende adres in de dropdownbalk is geselecteerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 In het register bij: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\TypedURLs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Mijn dank. Nu kan kan ik ook één of meerdere verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 Hoe kom ik hier? [quote:aa8f1c9418]In het register bij: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\TypedURLs[/quote:aa8f1c9418] Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Als je met web adressen de favorieten bedoelt dan is het heel makkelijk. Klik met rechts op het betreffende adres en kies voor verwijderen. Als je wat anders bedoelt, sorry. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Als je gewoon de historie bedoelt, dan klik je eerst op de adresbalk, dan ga je met je muis naar de desbetreffende regel en dan zie je aan het eind van de regel een rood kruisje staan (IE8). Als je daar op klikt dan verwijdert hij de regel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Het is misschien handig even te vermelden dat bij beveiliging private browsing kan worden aangeklikt. Er opent zich een nieuwe IE versie en hierin worden url's en geschiedenis niet opgeslagen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 [quote:1ea073fafd="Corina"]Hoe kom ik hier? [quote:1ea073fafd]In het register bij: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\TypedURLs[/quote:1ea073fafd] Alvast bedankt![/quote:1ea073fafd] en daar kom je door start>uitvoeren : regedit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 En daar wil ik aan toe voegen: Gezien de vraagstelling van Corina is ze niet thuis in het register en om haar dan dingen te laten verwijderen!?!? Dus Corine maak eerst een copie van het register of maak een herstelpunt. Heb ik het mis en weet jij om te gaan met het register, dan mijn excuses voor mijn opmerking. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2010 Even offtopic, maar mijn nieuwsgierigheid wint het: Waarom wil je één adres verwijderen en niet alles? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen