anoniem Geplaatst: 5 januari 2007 Delen Geplaatst: 5 januari 2007 hoi, altijd als ik wat zoek op google word de zoekterm zeg maar opgeslagen. als ik dan google weer open kan ik zien wat ik allemaal gezocht hebben nu is mijn vraag: hoe kan ik dat verwijderen of uitzetten? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2007 Extra>internet opies>Kies dan de tab ' inhoud' > dan bij Automatish aanvullen op Instellingen klikken. Daar kun je het uitzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2007 Je kunt dat doen bij de opties van Internet Explorer dan moet je je cookies verwijderen dat ka ngeen kwaad. Tools...Internet Options...General...Delete...Delete All Als het goed is moet je er dan geen last meer van hebben ik heb hiervoor IE7 gebruikt... Groetjes mitchell Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2007 Dat is een soort van tijdelijke oplossing, je verwijdert het wel, maar je zet het niet op die manier uit. Waneer je weer wat intypt slaat hij het weer op en heb je hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Extra>internet opies>Kies dan de tab ' inhoud' > auto aanvullen \ vinkje weghalen bij formulieren google opnieuw opstarten :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen