anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Ik loop nu stage bij een instelling, we hebben alle gegevens hier nog in mappen op papier staan, maar het lijkt ons erg handig om ook op de computer een database te maken waarin je dus alle clienten en medewerkers makkelijk kunt terugvinden en zoeken. Nou vroeg ik me af hoe dit niet al te moeilijk maar toch goed het beste kan? Kan iemand mij helpen? Het is dus de bedoeling dat je makkelijk kan zoeken dus door de naam in te tikken dat je de gegevens enz. krijgt. alvast bedankt, Dennis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Als je het online wilt doen, zoek dan bij hotscripts.com eens naar een adressendatabase script. Wil je meer gegevens kwijt, denk dan aan een CRM oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 thnx Ik denk dat wat meer gegevens toch wel het beste is, wat is een CRM oplossing dan precies (ik zal zelf ook effe wat googlen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Customer Relations Management Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Thnx, kheb wat gevonden :) zal morgen eens kijken of dat wat is. Nog effe 1 vraagje, als je een database in excel maakt is dat dan altijd zo onoverzichtelijk als je ook wat grotere stukken tekst kwijt moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Excel is een spreadsheet, en volkomen ongeschikt voor dergelijke doeleinden. Zou ik verder maar niet naar kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan wel een eenvoudige databasetoepassing in Access maken. Volgens mij zit er al een standaard template voor een adressenbestand in... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 excel is idd niets :( acces staat hier niet op de computer dus dat is wel jammer, de crm is wel aardig duur zag ik vandaag. als je het gewoon als website opzet zou het ook moeten lukken toch? maar dan zit je alleen met de zoekfunctie, hoe krijg je zoiets in elkaar, een website maken kan ik wel maar een zoekfunctie heb ik er nog nooit ingekregen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Voor de zoekfunctie heb je toch iets van een database nodig, en een script om het aan te sturen. Ik zou eens kijken bij www.hotscrips.com, of daar niet iets te vinden is. Het eenvoudigst is een adresboek. Maar je zou ook eens kunnen kijken naar helpdesksoftware. Die moet bij mijn weten wel als freeware te vinden zijn. Daar kun je zeker adressen in kwijt, en ook diverse andere gegevens. Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar het moet toch een heel eind in die richting komen, lijkt me zo. http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Customer_Support/Help_Desk/index.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen