Ga naar inhoud

Database opzetten

Aanbevolen berichten

Ik loop nu stage bij een instelling, we hebben alle gegevens hier nog in mappen op papier staan, maar het lijkt ons erg handig om ook op de computer een database te maken waarin je dus alle clienten en medewerkers makkelijk kunt terugvinden en zoeken. Nou vroeg ik me af hoe dit niet al te moeilijk maar toch goed het beste kan? Kan iemand mij helpen? Het is dus de bedoeling dat je makkelijk kan zoeken dus door de naam in te tikken dat je de gegevens enz. krijgt. alvast bedankt, Dennis
Link naar reactie
excel is idd niets :( acces staat hier niet op de computer dus dat is wel jammer, de crm is wel aardig duur zag ik vandaag. als je het gewoon als website opzet zou het ook moeten lukken toch? maar dan zit je alleen met de zoekfunctie, hoe krijg je zoiets in elkaar, een website maken kan ik wel maar een zoekfunctie heb ik er nog nooit ingekregen.
Link naar reactie
Voor de zoekfunctie heb je toch iets van een database nodig, en een script om het aan te sturen. Ik zou eens kijken bij www.hotscrips.com, of daar niet iets te vinden is. Het eenvoudigst is een adresboek. Maar je zou ook eens kunnen kijken naar helpdesksoftware. Die moet bij mijn weten wel als freeware te vinden zijn. Daar kun je zeker adressen in kwijt, en ook diverse andere gegevens. Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar het moet toch een heel eind in die richting komen, lijkt me zo. http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Customer_Support/Help_Desk/index.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...