Ga naar inhoud

Favorietenprobleem Internet Explorer 7 in XP-home sp2

Aanbevolen berichten

Als enige gebruiker heb ik op mijn PC (Dell Dimension4550-Desktop) 2 accounts met volledig beheer, genaamd Administrator en de ander onder mijn Eigen naam. Daarnaast ook uitgeschakelde Gast-account. Besturingsysteem XP-home SP2 met automatische updates. Nu blijkt dat Favorietenbeheer in IE7 (toevoegen en indelen)slechts alleen werkt onder Administrator-account, welke in normale modus niet oproepbaar is(alleen in veilige modus Administrator zichtbaar). Geeft onder mijn eigen account in normale modus bij favorietenbeheer steeds de melding dat pad naar favorieten onzichtbaar is vanwege onbekende fout. Daarom ook werkbalk koppelingen niet te activeren. Vreemd,daar bestaande Favorieten op zich wel zichtbaar zijn in Favorietencentrum. Diverse malen opnieuw geïnstalleerd laatste Nederlandse versie.Onveranderd probleem. Ook geprobeerd Engelse versie zonder succes. Ik ben de enige gebruiker, dus ga ik ervan uit dat dit automatisch met alle rechten gebeurt. In huidige IE6 geen enkel probleem. Wie kan mij helpen ? Bij voorbaat dank. Eurokobus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...