anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Hallo, wie kan mij helpen. Ik heb sinds kort een andere pc, die sneller is dan de oude. Maar bij bepaalde site's waar je filmpjes kan zien is hij erg traag, het duurt dan ok erg lang voordat ik het filmpje kan bekijken, terwijl ik eerst hem alleen maar hoefde aan te klikken en dan speelde hij hem al af. Weet iemand waar dat aan kan liggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Zou aan je netwerkinstellingen kunnen liggen. Probeer tcpoptimizer eens. http://www.speedguide.net/downloads.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 hoi bedankt voor je berichtje ik heb het programma geopend maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van snap. Maar toch bedankt voor de moeite. Groetjes soraya Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Documentatie al bekeken? Stel de schuifregelaar in op je downloadsnelheid, kies de juiste netwerkverbinding, vink optimal settings aan, knop apply changes. Daarna programma afsluiten en rebooten. Helpt dat niet, dan zoeken we verder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Oke, Ik kan wel wat met de pc maar ben absoluut geen gevorderde. Hoe kan ik mijn downloadsnelheid dan controleren? Ik zou niet weten wat mijn snelheid is. Schaam schaam :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Kijk eens in het contract van je internet provider. Of op de helppagina's van je provider. Word je daar ook niet wijzer, kijk dan eens op www.speedtest.nl. Maar als de boel bij jou fout ingesteld is, krijg je daar een te lage snelheid te zien. Misschien de procedure een of enkele keren herhalen. En kijken of je verschil ziet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Videodrivers goed geinstalleerd? Moederbord drivers geinstalleerd? Videoversnelling aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Mogelijk heeft www.speedtest.nl op dit moment met wat (korte?) tijdelijke problemen te kampen: na een test wordt [u:f060ce824d]het deel van de pagina met meetuitkomst(en)[/u:f060ce824d] niet weergegeven. (Pagina kan niet worden weergegeven)......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Anders probeer je www.mordax.nl of nuria http://www.nuria.nl/. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 oke mijn pc snelheid is 356 kb/s En nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 kB/s of kb/s? 356 kb/s (oftewel 44.5 kB/s) is namelijk niet veel voor een adsl verbinding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Uhm ik snap niet goed het verschil wat je me probeerd duidelijk te maken. Gaat het om hoofdletters. Ik heb chello light. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 maar moet zeggen dat ik die al heel lang heb maar sinds ik de andere pc heb is hij trager bij filmpjes dus aan de internet verbinding kan het volgens mij niet aan liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 ik heb die mordax.nl gedaan en geeft aan dat mijn download snelheid 356 KB/s is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 ik heb die mordax.nl gedaan en geeft aan dat mijn download snelheid 356 KB/s is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Is voor Chello Light een prima waarde. Wat soms wordt vergeten, is dat je ook vaak afhankelijk bent van de instellingen bij de "afzender". Sommige servers worden bewust geknepen om meer "gasten" toe te laten...... Of dat hier ook het geval is, is niet duidelijk, maar die download snelheid is in ieder geval op peil........ Andere factoren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 ik zou het echt niet weten waar het anders aan moet liggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2007 Als je tcpoptimizer nog niet gebruikt hebt, zou je dat nog een keer kunnen proberen. Ingesteld op ongeveer 3 Mbps. Maar op zich heb je al een heel aardige snelheid. Kan het ook zijn dat je software zo staat ingesteld, dat ie eerst het filmpje geheel moet downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2007 ja dat zou inderdaad kunnen. Maar hoe wijzig ik dit? Alvast bedankt soraya Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik die instellingen kan veranderen zodat mijn pc niet eerst het hele filmpje download voordat ik hem zie? Alvast bedankt. Soraya Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen