Ga naar inhoud

wie kan dit meisje helpen, pc alleen traag bij filmpjes

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen. Ik heb sinds kort een andere pc, die sneller is dan de oude. Maar bij bepaalde site's waar je filmpjes kan zien is hij erg traag, het duurt dan ok erg lang voordat ik het filmpje kan bekijken, terwijl ik eerst hem alleen maar hoefde aan te klikken en dan speelde hij hem al af. Weet iemand waar dat aan kan liggen
Link naar reactie
Kijk eens in het contract van je internet provider. Of op de helppagina's van je provider. Word je daar ook niet wijzer, kijk dan eens op www.speedtest.nl. Maar als de boel bij jou fout ingesteld is, krijg je daar een te lage snelheid te zien. Misschien de procedure een of enkele keren herhalen. En kijken of je verschil ziet.
Link naar reactie
Is voor Chello Light een prima waarde. Wat soms wordt vergeten, is dat je ook vaak afhankelijk bent van de instellingen bij de "afzender". Sommige servers worden bewust geknepen om meer "gasten" toe te laten...... Of dat hier ook het geval is, is niet duidelijk, maar die download snelheid is in ieder geval op peil........ Andere factoren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...