Ga naar inhoud

Foto's publiceren op internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil foto's publiceren op het internet zodat verschillende mensen deze kunnen bekijken. Nu zet ik ze gewoon op mijn website zonder iets. Kan ik via een programmaatje en met welk programmaatje deze foto's op mijn webpagina publiceren zodat ik op mijn webpagina thumbnails te zien krijg die ik kan aanklikken. Ik zou ook iets willen waar bij ik heel makkelijk foto's kan toevoegen en verwijderen. Ik zoek iets dat makkelijk is in het gebruik zodat ik zelf geen website hoef te bouwen.
Link naar reactie
[quote:91b149311e="gerben"]Kijk eens naar jalbum. http://www.jalbum.net/[/quote:91b149311e] Jalbum lijkt mij een mooi programmaatje. Iemand hier goede ervaringen mee? Makkelijk in het gebruik? Ik ga hier zeker mee aan de slag. Bedankt Gerben, heb je zelf ervaring met dit progje? Heb van de Powertools van XP "HTML Slide Show Wizard" geprobeerd. Is handig en snel maar te beperkt. Irfan heeft ook iets soortgelijks. Pixum.nl zit een verkoop iets achter en bovendien moet ik het op een andere server plaatsen. Verder staan er geen duidelijke voorbeelden op de site maar toch bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...