anoniem Geplaatst: 21 december 2006 Delen Geplaatst: 21 december 2006 Hoe komt het toch dat die Yahoo-toolbar ook na de-install met enige regelmaat weer terug komt in mijn pc? Trouwens in C/programfiles bleek nog een exe te zitten.Hoewel ik standaard FF gebruik moét ik heel soms wel eens IE gebruiken voor een update of zo die in FF niet werkt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2006 Tja, dat is de grens tussen (deels nuttige) software en hardnekkige rommel. Je kunt het beste eerst een grondige registerschoonmaak doen (sowieso handig na deïnstallatie van elk stuk software). Vervolgens, als het probleem blijft kun je in het register de zoekfunctie gebruiken en alle met 'Yahoo' laten opsporen en vernietigen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2006 heb nu inderdaad een aantal onderdelen van het register nagevlooid op yahoo en die verwijderd. Zoiets had ik nog nooit eerder gedaan. Voor Symantec/Norton trouwens ook nuttig als je daar vanaf wilt! Met dank voor de tip. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen