anoniem Geplaatst: 20 december 2006 Delen Geplaatst: 20 december 2006 hallo, ik heb Call Of Duty 2. hij doet het perfect, teminste dat deed die. toen ik vammidag ging spelen deed die het opeens heel sloom. op elke server en ook offline laggte die. me Ping was gewoon goed. ik dacht dat het mischien een virus kon zijn maar ik heb met Avg, Avg Anti Spyware en Hitman Pro gezocht maar hij kan niks vinden... het kan ook niet aan me Hardware liggen want eerst deed die het goed... (ik heb ook even naar de Tempratuur gekeken van me hardware in die was ook gewoon goed) weet iemand waar dit probleem aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen? nog vragen, stel ze dan even... alvast bedankt Tijmen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2006 Kijk es naar windows Taakbeheer (Ctrl-Alt-Del) tijdens het spel, en dan de tab 'processen' en zie daar welke taak uitzonderlijk veel van je cpu gebruikt. Heb je naderhand nog iets geïnstalleerd...heb je al gekeken of er ook een virus of ander malware op je systeem verborgen zit? ...dit kan nl ook een oorzaak zijn. Ben je er niet zeker van download dan 'Hijackthis' en maak een log en plaats dit in bij 'beveiliging en privacy' hier op dit forum. Vertel daar je probleem en wellicht kan men je daar verder helpen :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen