anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Delen Geplaatst: 14 december 2006 Hallo, Ik ga van een studentenhuis verhuizen naar een echt huis en ik moet nu zelf internet, telefoon en televisie aanvragen. Ik heb alleen echt helemaal geen verstand van computers en dergelijke en ik zie door de bomen het bos niet meer als ik op internet ga rondzoeken. Van de woningbouwvereniging heb ik een inschrijfformulier gekregen voor XSM (Xtra Media Service); internet-radio-tv-telefoon (internet via glasvezel) voor 50 euro per maand (eerste half jaar 19,95). Aansluitkosten 139 euro (en dat zal wel moeten want ik kan zelf niks aansluiten). Ik heb echt geen flauw idee of dat slim of juist dom is om te doen. Kan iemand me hier enig advies over geven? Er is geen KPN-aansluiting daar volgens mij. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Zamie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 Als ik zelf een glasvezelverbinding zou kunnen krijgen, hoefde ik daar geen seconde over na te denken. :) Maar goed, je kunt wel goedkoper, als je dat zou willen. Er zijn regelmatig aanbiedingen van internet en telefonie, voor 20-30 euro per maand, vaak zonder aansluitkosten. Hou er rekening mee, dat je dan waarschijnlijk wel een tragere verbinding hebt. Als je graag veel downloadt, zou ik gewoon dat glasvezel abo nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 Is het voordeel van glasvezel alleen de snelheid? En zijn er aanbieders die je echt afraadt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 Nou, het is wel een alles-in-een pakket. De meeste andere abonnementen zijn vaak alleen internet, of internet+telefoon. TV zit er lang niet altijd bij, en zul je dan weer apart moeten nemen. Of een eigen schotel of zo. Er zijn wel providers waar vaak klachten over zijn, maar daar ben ik niet zo in thuis. Misschien eens rondkijken op diverse forums. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen