Ga naar inhoud

port forwarding voor utorrent werkt niet

anoniem

Aanbevolen berichten

sinds een poosje blijft mijn utorrent op rood staan. (alleen uitgaande verbindingen) nu wil ik forwarden. ik heb dit via een van de handleidingen op portforward.com gedaan. ik heb een smc 7908 vobra router. ik heb geforward via de handleiding van de 7904 BRA omdat deze er volgens mij nog het meest op lijkt. utorrent blijft echter op rood staan. weet iemand hoe dit kan komen? alvast bedankt. groeten jacy
Link naar reactie
[quote:ed66112e6c]"Bulletproof$$_NL"Wel de [b:ed66112e6c]tcp[/b:ed66112e6c] en de [b:ed66112e6c]udp[/b:ed66112e6c] geforward? En wat voor firewall heb je?[/quote:ed66112e6c] [quote:ed66112e6c]lezen...hij heeft een router, ik meen dat daar een firewall in zit hehehehe :)[/quote:ed66112e6c] Ja dat kan wel zo zijn, maar ik heb Kaspersky internet security en daar moet je de firewall ook nog zo instellen dat ie het ontvangen kan. (dus voor tcp en udp) [i:ed66112e6c]Het is maar dat je het weet[/i:ed66112e6c]
Link naar reactie
ik heb in de router de tcp en udp geforward ja. ik neem aan dat dit de ingebouwde firewall in de router is? ik heb verder geen softwarematige firewall meer. (alleen maar gezeur met die krengen gehad :lol: ) nieuw(ere) versies heb ik ook al een keer geprobeerd. toen is het eigenlijk begonnen :( ik had mn poort nu boven de 20000. eerst had ik ergens in de 40000. ik probeer even een poort onder de 20000 te nemen. maar ik verwacht er niet veel heil van. groeten jacy
Link naar reactie
en je bent er zeker van, dat je de windows firewall ook niet aan hebt staan? (bij gebruik van XP SP2) zet er anders wel ff een firewall op (softwarematig) en kijkt of het nut heeft. sygate firewall 5.6 [url]http://www.tucows.com/preview/213160[/url] Zonealarm [url]http://www.download.com/ZoneAlarm/3000-10435_4-10550364.html?tag=lst-0-2[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...