anoniem Geplaatst: 11 december 2006 Delen Geplaatst: 11 december 2006 Ik heb nogal een irritant probleem. Als ik aan het surfen ben op het internet verdwijnt mijn explorer gewoon nu en dan en zit ik tegen mijn bureaublad aan te kijken. Ik start explorer dan weer op en soms verdwijnt hij dan weer na het bezoeken van een site. Maar soms gaat het een tijdje goed maarhet probleem blijft..Wie weet wat er aan de hand is?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2006 geen idee, je kunt eens proberen te updaten naar versie 7? groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2006 Dat heb ik al geprobeerd, ben bang dat ik XP opnieuw moet instaleren en daar ben ik ook niet zo heel goed in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2006 ik denk niet dat er wat mis mee zal gaan. heb er zelf geen problemen mee gehad. maargoed. anders weet ik het ook niet meer. misschien is er iemand anders die er meer over weet! ik blijf het met belangstelling volgen! groeten jaco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen