anoniem Geplaatst: 10 december 2006 Delen Geplaatst: 10 december 2006 heb een vreemd verhaal. op de pc van mijn zoontje boven. warkt via natwerkkaart naar mijn pc en zo kan hij op internet dus mijn pc fungeert als router. nu heb ik het volgende probleem als ik op internet naar google ga en daar iets in toets heefd hij het direkt gevonden en op startpagina ook dus ik heb wel verbinding met internet! maar als ik een site zoek gewoon of via google (dus al google de treffers weergeefd en ik probeer dan een van die sites te opnen) dan kan hij de sites niet openen dan duurt het ontiegelijk lang met ddat blauwe balkje onderin en uiteindelijk vind hij nix. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2006 is al opgelost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2006 als je nu ook eens laat weten wat je gedaan hebt, kunnen anderen hier ook van leren :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2006 ow sorry maar het was heel simpel iets waar ik een week over gedaan heb om er achter te komen. gewoon de hoofd pc de mijne dus even opnieuw thuisnetwerk instellen en laten zoeken. alhoewel ik dit van de week ook al eerder gedaan heb en toe was er nix veranderd maar nu in iedergeval wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen