anoniem Geplaatst: 7 december 2006 Delen Geplaatst: 7 december 2006 Hoi iedereen, Ik heb problemen met zowel Firefox als Opera. Volgende problemen heb ik: Firefox worden zeer regelmatig spontaan al mijn favorieten eruit gegooid, mijn cookies verwijderd zodat ik weer overal moet inloggen. Zeer irritant. Bij Opera heb ik het probleem b.v. bij forum's/ nieuws pagina's enz. dat ik op de refresh knop moet klikken wil de pagina pas vernieuwd worden. Als ik bij een forum b.v. een bepaald topic volg en dan Opera sluit. Als ik dan weer later naar het topic kijk omdat er nieuwe berichten in geplaatst zijn, moet ik op refresh drukken om de nieuwe berichten te kunnen lezen, anders zijn ze niet zichtbaar. Terwijl Opera dus normaal gesloten heb via het X. Firefox gebruik ik versie 2.0 en van Opera gebruik ik versie: 9.02 en allebei Nederlands talig. Gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd en nu weer dezelfde problemen. Hoe kan ik de problemen oplossen of moet ik op zo'n manier noodgedwongen met de onveilige Internet Explorer gaan werken? Mijn vrouw heeft hier dus geen problemen mee, op een test computer in huis ook niet. Het betreft dus alleen mijn werkcomputer die dit heeft, maar dus ook na een schone installate. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2006 wat bedoel je met opnieuw geïnstalleerd? alleen die browsers, het besturingssysteem? en heb je eerst geformatteerd? heb je niet geformatteerd dan is windows zo vriendelijk om bij herinstallatie van het os je instellingen te bewaren, dus die methode helpt niet zoveel.... in firefox: moet iets zijn met wat daar heet privacy-instellingen. in opera (wat ik niet ken) denk ik aan instellingen mbt al dan niet vernieuwen van pagina´s bij een volgend bezoek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2006 Hoi Derkdejong, Ik heb echt de gehele computer opnieuw geinstalleerd en op de langzame manier geformateerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2006 oké, dat weten we dan, en dan rest slechts de conclusie dat het aan de instellingen van firefox en opera moet liggen. heb je al gekeken mbv mijn tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2006 Hoi derkdejong, Nogmaals bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad gekeken bij de instellingen van Opera en heb het waarschijnlijk gevonden. Bij browsen stond bij laden verversen na 10 seconden. Dit heb ik nu op direct gezet. Firefox had ik weer verwijderd van mijn computer, maar ga het vanavond opnieuw installeren en daar dan naar kijken. Kom ik nog op terug. het probleem is dus nog niet verholpen in Opera. Heb er nog steeds last van en bij Firefox gebeurde heb nu vanavond weer dat ik favorieten kwijt ben. Snap er echt niets meer van. Zijn er nog mensen met tips? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen