anoniem Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Bij het verzenden van mail krijgt de ontvanger mijn naam te zien. Bijvoorbeeld "Piet de postbode" Ik heb nog steeds een mailbox bij Hccnet en een gemigreerd adres bij XS4ALL. Post met beide email adressen komt bij mij binnen, ook als ik aan mijzelf mail maar wel met als afzender de eerder genoemde Piet. Nu wil ik de naam Piet wijzigen maar weet niet of dat kan en hoe dat zou moeten. Ik ben al bezig geweest in het adresboek maar wat je daar ook wijzigt het blijft Piet als ik mezelf mail. Ook heb ik, na inloggen, al gekeken op de service site van XS4ALL bij persoonlijke gegevens maar ook daar zie ik geen mogelijkheden. Een nieuw mailadres is op dit moment nog niet aan de orde, misschien moet dat wel als het echt niet anders kan. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 ervan uitgaande dat je oe gebruikt: extra - accounts - selecteer een mailaccount dat je wil wijzigen en kies eigenschappen. op het eerste tabblad zie je de naam staan die wordt weergegeven: dat zal bij jou dus die postbode zijn. dat kun je veranderen, klik op toepassen en op ok en het probleem zou over moeten zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Bedankt derkdejong het werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen