Ga naar inhoud

forum geband wat kan de provider bij mij doen ? Noodgeval

Aanbevolen berichten

Ben daar maar niet bang voor..het interesseert providers niet waar je wel of niet bent gebanned, zij zullen geen actie ondernemen. Ik heb zelf op 2 sites ook een ban achter m'n naam staan...ook sites die forums bevatten...lol er zijn gewoon mensen die jou kritiek niet accepteren maar daar heeft je provider gewoon nix mee te maken...providers zijn immers gebonden aan de privacy van hun gebruikers ( zal op 1 van hun voorwaarden staan). Aan jou rest alleen wil je er ooit op terugkomen, zul je moeten wachten op een ander IP adres die je krijgt van je provider (veel sites bannen hun gebruikers d.m.v. hun bijbehorend IP adres) dus registreren op een andere naam heeft veelal weinig zin omdat dat gebonden is aan een mailadres wat je ook vaak moet invullen. Registreren met een andere naam + ander mailadres (bijvoorbeeld hotmail) gaat ook niet werken omdat je mailadres weer gekoppelt wordt aan je IP adres. Dus laat het met rust en probeer over een paar maanden weer in te loggen. Dus nogmaals je provider zal je hierdoor niet van het internet afsluiten :D
Link naar reactie
[quote:7b0b542576="rsweres"]Ben daar maar niet bang voor..het interesseert providers niet waar je wel of niet bent gebanned, zij zullen geen actie ondernemen. Ik heb zelf op 2 sites ook een ban achter m'n naam staan...ook sites die forums bevatten...lol er zijn gewoon mensen die jou kritiek niet accepteren maar daar heeft je provider gewoon nix mee te maken...providers zijn immers gebonden aan de privacy van hun gebruikers ( zal op 1 van hun voorwaarden staan). Aan jou rest alleen wil je er ooit op terugkomen, zul je moeten wachten op een ander IP adres die je krijgt van je provider (veel sites bannen hun gebruikers d.m.v. hun bijbehorend IP adres) dus registreren op een andere naam heeft veelal weinig zin omdat jou gebonden is aan een mailadres wat je ook vaak moet invullen. Registreren met een andere naam + ander mailadres (bijvoorbeeld hotmail) gaat ook niet werken omdat je mailadres weer gekoppelt wordt aan je IP adres. Dus laat het met rust en probeer over een paar maanden weer in te loggen. Dus nogmaals je provider zal je hierdoor niet van het internet afsluiten :D[/quote:7b0b542576] Kijk ik ben geband door sexwoordenboek,maar ik wil echt weten nu. Is jou provider ook geinformeerd?
Link naar reactie
[quote:55c43ae0f0="rsweres"]en om er nogmaals op terug te komen...of jij nou ingelogd bent of je vader of moeder...het is hetzelfde IP adres dus ze kunnen niets bewijzen...kortom providers hebben wel wat beters te doen dan zich zorgen te maken wat jij allemaal op het net uitspookt :)[/quote:55c43ae0f0] whahahahhahahahhahahhahahahha,het is wel grappig.
Link naar reactie
[quote:ed9dff4dd9="rsweres"]en om er nogmaals op terug te komen...of jij nou ingelogd bent of je vader of moeder...het is hetzelfde IP adres dus ze kunnen niets bewijzen...kortom providers hebben wel wat beters te doen dan zich zorgen te maken wat jij allemaal op het net uitspookt :)[/quote:ed9dff4dd9] Ik maak me erg zorgen ,zijden ze dat ze jou provider zullen informeeren bij jou ban ?
Link naar reactie
[quote:4acd7b1532="OConnor"]Je hoeft je echt niet druk te maken ;) Ik gok dat er iedere seconde een stuk of 5 bans worden uitgedeeld in nederland, je provider wéét dat niet eens 8) En gewoon goed je geschiedenis wissen, komt je ma er ook niet achter :)[/quote:4acd7b1532] Jah,ik ben naar de politie gegaan ,om te vragen hoe dat zit weet je,maar ze zullen nooit van internte afkicken
Link naar reactie
die is helemaal mooi...gaat ie nog naar de politie ook voor iets waar je in feite zelf schuld aan hebt? Had je die website maar niet moeten bezoeken...Ik snap echt niet waar je je druk om maakt. ------------------------------------- OConnor schreef: Je hoeft je echt niet druk te maken Ik gok dat er iedere seconde een stuk of 5 bans worden uitgedeeld in nederland, je provider wéét dat niet eens En gewoon goed je geschiedenis wissen, komt je ma er ook niet achter ------------------------------------- -Nou alleen je geschiedenismap wissen is niet voldoende...wat dacht je van cookies en je internet cache en Temporary Internet Files, etc? Als je die niet wist kan je pa of je ma indien ze een beetje verstand hebben van computers nog achter veel meer dingen komen wat jij allemaal uitspookt :P Wat ga je bijvoorbeeld doen...als je op een chatserver zit en je wordt eruit gekickt...ga je dan ook verhaal halen bij de politie....echt dit is te gek voor woorden. :roll:
Link naar reactie
[quote:8971fb2bb0="rsweres"]Nou alleen je geschiedenismap wissen is niet voldoende...wat dacht je van cookies en je internet cache en Temporary Internet Files, etc? Als je die niet wist kan je pa of je ma indien ze een beetje verstand hebben van computers nog achter veel meer dingen komen wat jij allemaal uitspookt[/quote:8971fb2bb0] Geschiedenis is iets anders dan geschiedenismap he ;) Met geschiedenis bedoel ik uiteraard alles wat sporen bevat van sites waar je geweest bent, tot het register aan toe ;) TS: je bent een beetje de boel uit zijn verband aan het halen. Als je hier een vraag stelt en die wordt door 2 of 3 mensen vrijwel gelijk beäntwoord, dan kun je er van uit gaan dat dit antwoord klopt. Ik hoop dat je gerustgesteld bent door de politie, voor je het leger of de overheid gaat inschakelen. Succes ermee en pas op voor keyloggers ;) Groetjes, OConnor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...