anoniem Geplaatst: 27 november 2006 Delen Geplaatst: 27 november 2006 Hoi, Vrienden van mij hebben een laptop met het volgende probleem: Als ze inloggen bij Mijn Postbank is een beveiligde pagina, hoor je onderin een slotje te krijgen. Alleen krijgen ze dit dus niet te zien. Op een gewone computer aldaar zie je dit slotje dus wel. Hierover met de postbank gebeld en ik moest een mailtje toesturen naar postbank@postbank.nl met als onderwerp stappenplan 1. Dit heb ik reeds gedaan en kreeg onderstaande tekst in rood toegestuurd. Voor Internet Explorer onder Windows: - U opent Internet Explorer - U kiest bovenin de werkbalk 'Extra' (Tools) - U kiest uit dit menu 'Internet Opties' (Internet Options) - Op het tabblad 'Algemeen' (General) klikt u bij Tijdelijke internetbestanden(Temporary Internet files) op - ‘Bestanden verwijderen'(Delete files) - U plaatst een vinkje bij 'alle off line items verwijderen' (delete all offline content) en klikt dan op 'Ok' - U klikt op 'Instellingen' (Settings) en u zet de "stip" op 'Bij elk bezoek aan een pagina' (Every visit to a page). Vervolgens klikt u op 'Ok' - U gaat naar het tabblad 'Beveiliging' (Security). U klikt op het icoon 'Vertrouwde websites' (Trusted sites) en op 'Websites' (Sites). - Vervolgens voegt u de volgende regel toe: https://*.postbank.nl Vervolgens klikt u op 'Toevoegen' (Add) en 'Ok'. Hierna klikt u op 'Standaardniveau' (default level). Vervolgens klikt u op 'Toepassen' (Apply) - U gaat naar het tabblad 'Geavanceerd' (Advanced). Onderin dit scherm klikt u op 'Standaardinstellingen herstellen' (Restore Defaults),Vervolgens klikt u op ‘ Toepassen’ (Apply). - U gaat naar het tabblad 'privacy' u klikt op geavanceerd (Advanced). U plaatst een vinkje bij 'Automatische cookie-verwerking opheffen (Override automatic cookie handling) en Cookies per sessie altijd toestaan (Always allow session cookies)'. - Gebruikt u Windows XP met Servicepack 2 dan kunt u eventueel onder het icoon ‘Surfen’ (Browsing) het onderdeel ‘Browser-extensies van derden inschakelen' (Enable third-pary browser extensions) uitvinken, vervolgens klikt u op 'Ok', waarna u uw computer opnieuw opstart. Wanneer u een nieuwe gebruiker bent van Mijn Postbank.nl, u heeft uw computer opnieuw geïnstalleerd of u heeft een nieuwe computer aangeschaft, dan adviseren wij u om uw besturingssyteem te updaten (bijvoorbeeld Windows Update). Mocht u daarna nog problemen ondervinden dan adviseren wij u contact op te nemen met één van de medewerkers van de Helpdesk. Zij zijn graag bereid uw problemen op te lossen. [color=red:83ad1a6109][/color:83ad1a6109] Ik heb dit allemaal doorlopen maar het werkt dus nog steeds niet. Nu heb ik hiernaar weer de postbank gebeld nadat ik doorlopen had, en kreeg toen niet zo'n snuggere medewerker aan de lijn, die hielp me niet echt vriendelijk. Kwam er op neer dat het fout zat in de laptop en daar kon ik het mee doen. Hebben jullie nog een idee wat voor instelling er fout is in de laptop waardoor het slotje wel zichtbaar is? Het slotje is wel zichtbaar b.v. bij kpn op de laptop als ze inloggen, het slotje is ook zichtbaar op de postbanksite als ze gaat winkelen al daar, alleen met overboeken is slotje dus niet zichtbaar en met rekeningen inkijken e.d. ze vinden dit geen prettig gevoel zo terwijl het dus op de gewone computer wel goed werktl allemaal. Hopelijk hebben jullie een oplossing. Ik stuur hun deze link door, en dan kunnen ze het gaan volgen. Heb de laptop dus niet hier staan, kan dus zijn dat het wat langer duurt voordat jullie een reactie krijgen. Bedankt voor de genome moeite in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2006 Topic kan wat mij betreft gesloten worden. Heb nu de laptop hier staan want hij is helemaal gecrashd nu. Moet opnieuw geinstalleerd worden ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2006 klik Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen