anoniem Geplaatst: 17 november 2006 Delen Geplaatst: 17 november 2006 Ik schaam me :oops: :oops: dat ik het hier neer moet zetten, maar kom er al weken niet uit; Fotovensters vanuit bijvoorbeeld telegraaf.nl openen niet. Zoek me de rambam in mijn explorer settings, heb Norton security ook al uit gezet, niets werkt. Oh ja, en bij notepad C:\WINdows\system32\drivers\etc\hosts geeft ie maar drie adressen die ik zelf heb toegewezen, dus daar heeft het volgens mij ook niet mee te maken... Anybody??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2006 Controleer of Afbeeldingen weergeven niet is uitgeschakeld in Internet Explorer: a. Klik in het menu Extra op Internet-opties. b. Open het tabblad Geavanceerd en controleer of het selectievakje Afbeeldingen weergeven onder Multimedia is ingeschakeld. c. Klik op OK. Controleer of scripts, ActiveX-besturingselementen, cookies en Java-applets zijn ingeschakeld in Internet Explorer. Hiertoe ga je als volgt te werk: a. Open het menu Extra en klik op Internet-opties. b. Open het tabblad Beveiliging en klik op de knop Standaardniveau (als deze beschikbaar is) voor de zone die de webpagina bevat (bijvoorbeeld Het Internet). c. Als je werkt met Internet Explorer 6, open jehet tabblad Beveiliging en klik je op de knop Standaardniveau (als deze beschikbaar is). Laat iets weten of het helpt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2006 Grappig, dat werkte niet. Wat ik nu heb gedaan en wat werkt: iets veranderen in de beveiligingsinstellingen en direct weer op standaard zetten; nu doet ie het weer, heel gek bugje maar we zijn er weer! Thanks! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2006 .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb hetzelfde probleem. Als ik op een foto klik op bijv. de Telegraaf, hoor ik wel een klik, maar er gebeurt niets. Ik heb net een nieuwe notebook gekocht van Sony. Ik heb de eerdere tips geprobeerd, maar helaas... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb ook hetzelfde probleem. Als ik een video op de voorpagina van Telegraaf.nl aanklik gebeurd er niets of hij springt naar het begin van de pagina. Foto's worden bij aanklikken niet vergroot. Instellingen IE al uitgeprobeerd maar niet helpt. Overigens worden verzamelvideo's op andere pagina's van Telegraaf.nl wel normaal afgespeeld. Iets met Java of Norton Internet Security 2007? Ik had het overigens ook met NIS 2006 en op zowel mijn laptop als desktop. Verder draait alles zonder problemen, wel worden sommige Internet-pagina's wat traag geladen. Zie ook http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1817486#post1817486 Wie weet raad? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen