Ga naar inhoud

Internet Explorer 7, niet altijd een tabblad

anoniem

Aanbevolen berichten

Eindelijk een IE-versie met tabbladen, maar als je vanuit een pagina doorklikt naar een andere url, dan wordt weer even vrolijk een nieuwe Explorer met de betreffende url opgestart, terwijl ik juist dacht dat er nieuw tabblad geopend zou moeten worden. Instellingen (Extra-Internetopties-tabbladen) nagelopen, maar geen effect. Wie weet de oplossing zodat nieuwe url's altijd op een tabblad worden geopend?
Link naar reactie
[quote:8171b1b6f1="Help"] Kan ik kiezen of pop-ups moeten worden weergegeven in een nieuw venster of op een nieuw tabblad? Ja. U kunt ervoor kiezen om pop-ups altijd op een nieuw tabblad of altijd in een nieuw venster weer te geven, of u kunt Internet Explorer laten beslissen hoe pop-ups moeten worden weergegeven. Als u ervoor kiest om Internet Explorer te laten beslissen hoe pop-ups moeten worden weergegeven, wordt een pop-up in een nieuw venster weergegeven als aan de pop-up vereisten ten aanzien van grootte en weergave zijn gekoppeld. Anders wordt de pop-up weergegeven op een nieuw tabblad. Wijzigen hoe pop-ups worden weergegeven Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties. Klik op het tabblad Algemeen en klik op Instellingen in de sectie Tabbladen. Maak uw keuze in de sectie Wat te doen als een pop-up wordt gevonden? Klik twee keer op OK. [/quote:8171b1b6f1] Staat gewoon in de IE help ;-) Mijn instellingen zijn: [img:8171b1b6f1]http://img381.imageshack.us/img381/7047/image1br6.jpg[/img:8171b1b6f1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...