anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Ik heb 2 vraagjes over Internet Explorer 7; Ik kan sinds ik IE7 heb geen pdf meer openen op een site. Ik kan het bestand wel lokaal opslaan en dan bekijken. Maar als ik op openen klik blijft het scherm leeg. Ik kan in de help van IE niets vinden over een instelling. Mijn favorieten verdwijnen steeds. Normaal heb ik ze permanent zichtbaar aan de linkerkant over de hele kolom. Nu is deze bij het opnieuw starten steeds weg. Kan iemand mij hierbij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Acrobat reader al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je wel de laatste versie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 [quote:4c21aa1bee="gerben"]Acrobat reader al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je wel de laatste versie?[/quote:4c21aa1bee] Ik heb versie 6.0.5 (de laatste update van 6). Ik had geen behoefte aan 7 omdat deze zich bij het opstarten al gedeeltelijk laadt, ook als ik hem niet nodig heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 [quote:6a63ab574f="Van der Werff"]Ik heb versie 6.0.5 (de laatste update van 6). Ik had geen behoefte aan 7 omdat deze zich bij het opstarten al gedeeltelijk laadt, ook als ik hem niet nodig heb.[/quote:6a63ab574f] ??? Ik weet niet beter dan dat ik dit al bijna 10 jaar geleden tegenkwam. Onder Win3.11 WFW / DOS6.22 was na gebruik van AR met een "mem /c" al te zien dat-ie niet zomaar de strijd opgaf. Ook toen bleef-ie al deels aanwezig........ Bij de huidige versie kun je die startversneller wel verwijderen, maar als je AR in dezelfde Win sessie gebruikt hebt, blijft-ie ook deels "TSR".... Die startversneller weghalen is interessant als AR erg weinig gebruikt wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Je kunt natuurlijk ook acrobat verwijderen en foxit reader gebruiken. http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Ik zat kortgeleden toch aan AR vast (te lang verhaal), maar wordt foxit ook "gehost" binnen IE? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Nope, foxit werkt puur als een extern programma, dus niet als plugin. Maar dat vind ik zelf absoluut geen ramp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Een ramp is 't natuurlijk niet, maar er bestaan toch ook webpagina's die alleen een *.pdf toestaan / openen als host en dus niet als *.pdf file te downloaden is....... Hoe los je zoiets dan op? Of zie ik iets over 't hoofd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Hmm, nog nooit problemen gehad. Of je de pdf nou via een plugin of aparte software bekijkt, de pdf wordt gedownload, en de server heeft geen controle over wat jij er daarna mee doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Dank voor de reactie. Ik heb altijd gedacht dat er geen enkel verschil zat tussen het aanklikken van de link op een pagina of een r.klik / doel opslaan als. Vandaar m'n twijfel...... Voorbeeld: De laatste keer dat ik merkte dat er toch wel verschil is(?), was bij de Top2000 pagina van Radio2. Een r.klik / doel opslaan als leverde een Excel bestand op met (opmaak?)fouten. Er waren foutmeldingen, herstelacties e.d. Na openen bleek 't ook nog niet wat 't moest zijn. Een normale klik op de link leverde wel een correcte Excel file op. Gooit 't maar in m'n pet! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 [quote:da8137b948="Van der Werff"][quote:da8137b948="gerben"]Acrobat reader al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je wel de laatste versie?[/quote:da8137b948] Ik heb versie 6.0.5 (de laatste update van 6). [/quote:da8137b948] Inmiddels heb ik Acrobat eraf gehad en weer geinstalleerd. Nu versie 6.0.6. Maar hij doet het nog steeds niet. Ik krijg een blanco pagina met in de hoek "gereed". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 De laatste (NL) versie is 7.0.9......! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 [quote:9781233882="lion"]De laatste (NL) versie is 7.0.9......![/quote:9781233882] Deze heb ik nu geinstalleerd en die werkt inderdaad :-? Ik ben wel geholpen, maar toch niet helemaal blij :wink: Nu het vasthouden van mijn favorieten nog :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 [quote:339cdefdaf="Van der Werff"]Deze heb ik nu geinstalleerd en die werkt inderdaad :-? Ik ben wel geholpen, maar toch niet helemaal blij :wink: Nu het vasthouden van mijn favorieten nog :evil:[/quote:339cdefdaf] 1) Hoera! :P 2) "[i:339cdefdaf]Niet helemaal blij[/i:339cdefdaf]". Waarom niet?? 3) Wat betreft die favo's: ik neem aan dat je bedoelt dat de [u:339cdefdaf][b:339cdefdaf]lijst[/b:339cdefdaf][/u:339cdefdaf] "Favorieten" (aan de linkerzijde) open staat als je IE afsluit en bij her-openen van IE weer gesloten is......?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 [quote:0c6affe8c3="lion"] 2) "[i:0c6affe8c3]Niet helemaal blij[/i:0c6affe8c3]". Waarom niet?? 3) Wat betreft die favo's: ik neem aan dat je bedoelt dat de [u:0c6affe8c3][b:0c6affe8c3]lijst[/b:0c6affe8c3][/u:0c6affe8c3] "Favorieten" (aan de linkerzijde) open staat als je IE afsluit en bij her-openen van IE weer gesloten is......??[/quote:0c6affe8c3] 2) Ik wilde graag bij versie 6 blijven, omdat die niet alvast laadt bij het opstarten. Ik ben wel blij dat ik nu weer pdf-jes kan lezen in mijn browser. 3) inderdaad. De lijst is uitgeklapt bij het sluiten en weg bij het opnieuw starten. Niet altijd, maar vaak wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Wat betreft "2": Dit soort ongewenste situaties kunnen worden voorkomen door "Automatisch Updates" niet op "Automatisch (aanbevolen)" te zetten, maar op "Kennisgeving over updates ontvangen....etc.". Je hebt dan zelf in de hand wat je binnenhaalt. Wat betreft "3": Blijkbaar wordt de status, waarmee IE7 wordt afgesloten, niet "onthouden". In hoeverre dit inherent is aan IE7 zou een IE7 gebruiker kunnen beantwoorden. Ik werk naar volle tevredenheid ( :D ) nog een tijdje door met IE6. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb hetzelfde probleem, met IE7 blijft het scherm wit. Het verschil is alleen, ik draaide al lang al versie 7.0.9 van Adobe Reader. Net de laatste (taal) update opgehaald maar nog steeds nada. wie helpt??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Misschien zijn er anderen die aan kunnen geven of er een structureel probleem bestaat inzake de combinatie IE7 / AR.....? (Begin zelf ook nieuwsgierig te worden!). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen