Ga naar inhoud

Internet Explorer 7 NL is uit

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f6814ada5e="lion"]Heel fijn, maar ik behoor niet tot degenen die "altijd het nieuwste" moeten hebben. IE6 bevalt me prima![/quote:f6814ada5e] Sjah, als je dan al IE6 gebruikt, stap dan in ieder geval zo snel mogelijk op IE7, gezien IE6 een van de slechtste producten ooit is geweest en tussen de recente browsers verreweg de minste opties kent. [url=http://www.pcworld.com/article/id,125772-page,3/article.html]Op PC Worlds lijstje[/url] staat IE6 tussen 's werelds 10 slechtste technologische producten ooit :) (gewoon een weetje..) Maar IE7 bakt dr ook niet veel van. Het heeft (nog steeds) een vrij slechte compabiliteit met elementen als css. Heer en meester blijft wat mij betreft nog altijd Opera, firefox 2 heeft me een beetje teleur gesteld.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb explorer 7 gedownload en geinstalleerd, nadat de windowvalidatie had gedraaid. Nu krijg ik een melding dat ik waarschijnlijk een ilegale versie van windows heb. Dit is niet zo, ik heb windows 2 jaar terug bij de aanschaf van mijn acer laptop ontvangen op een installatie cd. Ook is windows geregistreed. Ander updates ontvang ik zonder problemen. Ra ra hoe kan dit? vr.gr Frans
Link naar reactie
Dit kan inderdaad zomaar gebeuren, vraag me niet hoe, maar ik heb het bij klanten ook wel eens. Officieel moet je voor dit soort problemen bij degene zijn waar je je computer gekocht heeft. Die is namelijk verantwoordelijk voor ondersteuning op OEM licenties. De kans is echter groot dat hij je doorstuurt naar Microsoft of Acer. Verwacht van Acer niet teveel ondersteuning, bij Microsoft kun je het nog wel proberen...
Link naar reactie
[quote:f59b897b13="carlobernardini"][quote:f59b897b13="lion"]Heel fijn, maar ik behoor niet tot degenen die "altijd het nieuwste" moeten hebben. IE6 bevalt me prima![/quote:f59b897b13] Sjah, als je dan al IE6 gebruikt, stap dan in ieder geval zo snel mogelijk op IE7, gezien IE6 een van de slechtste producten ooit is geweest en tussen de recente browsers verreweg de minste opties kent. [url=http://www.pcworld.com/article/id,125772-page,3/article.html]Op PC Worlds lijstje[/url] staat IE6 tussen 's werelds 10 slechtste technologische producten ooit :) (gewoon een weetje..) Maar IE7 bakt dr ook niet veel van. Het heeft (nog steeds) een vrij slechte compabiliteit met elementen als css. Heer en meester blijft wat mij betreft nog altijd Opera, firefox 2 heeft me een beetje teleur gesteld.[/quote:f59b897b13] Ook ik vind hier geen reden om up te graden naar IE7 als je het aan de ene kant prijst om up te graden en daarna finaal de grond in stampt blijft er weinig keuze ...blijf waar je bent laat je niet gek maken door al die recensies....als een browser (die je nu hebt) goed is behoeft dat beslist geen reden te zijn om up te graden.
Link naar reactie
Hallo, Nadat ik de melding kreeg van illegale windowversie (na updat IE7) heb ik mijn laptop naar een herstelpunt van enkele dagen ervoor gezet. Toen via windows update alle updates binnen gehaald (ondanks dat auto update aanstaat). Daarna nogmaals IE7 binnengehaald en geinstaleerd. Nu zonder dat ik de melding kreeg van een illegale windowsversie. Opgelost dus! Groeten, Frans
Link naar reactie
[quote:120638aa6f="rsweres"][quote:120638aa6f="lion"]Heel fijn, maar ik behoor niet tot degenen die "altijd het nieuwste" moeten hebben. IE6 bevalt me prima![/quote:120638aa6f] Ook ik deel jouw mening...IE6 bevalt me prima :)[/quote:120638aa6f] Behalve dat IE6 veel fouten hebt, die in Firefox en IE7 niet zitten. Ze zijn niet direct storend, behalve als je zelf webpagina's maakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...