Ga naar inhoud

WRT54GL en Zyxel P-2602H port forward - hoe?

anoniem

Aanbevolen berichten

Vroeger werkte utorrent (ookwel microtorrent, www.utorrent.com) perfect op mijn computer, omdat de port die ik gebruikte uiteraard gewoon open was. Nu beschik ik sinds kort over een Zyxel P-2602H ADSL2+ Voip modem en een Linksys WRT54GL wireless router. Nu wil ik dus opnieuw de poort openzetten die utorrent moet gaan gebruiken - bijvoorbeeld poort 6881. De opstelling is als volgt: één werkpc is direct aangesloten op het modem. De draadloze router is aangesloten op de tweede poort van het modem en vervolgens is mijn computer draadloose verbonden met de router. Maar als ik in de webconfig van de router (firmware 4.30.7) bij Port Range Forward de poort 7001 op zowel UDP als TCP openzet, werkt het nogsteeds niet: ook de utorrent port checker zegt dat de poort nog altijd dicht is. Ik heb de uitleg op www.portforward.com en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1171795 allebei al gelezen, maar zonder resultaat :( Kan iemand mij hierbij helpen? //Edit: Kan deze misschien verplaatst worden naar Nerwerken -> Aanleg, Installatie, Instellingen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...