anoniem Geplaatst: 3 november 2006 Delen Geplaatst: 3 november 2006 Hoe kan het dat ik wel gewoon internet heb maar als ik wat wil downloaden dan komt gewoon het download scherm maar hij download niets hij blijft dan stil staan. Op mijn andere computer doet hij het wel gewoon van die sites. Wat zou dat kunnen zijn. bvd Gr Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2006 Dit heb je zo ingesteld in je browser. Als je wilt dat als je een bestand wilt downloaden direct plaatsvbeveiliging. Indien je automatisch wilt downloaden ga dan in ie naar extra, internetopties en beveiliging. Klik daar op aangepast en vink dan bij bestandendonloaden op aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2006 Bedankt maar dat stond goed hij doet het de ene keer wel en de andere keer niet maar dan moet hij wel opnieuw opgestart worden. Als hij dan even aanstaat en je gaat dan weer internet op dan wil hij weer niet downloaden maar wel internet.gr harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2006 Bedankt maar dat stond goed hij doet het de ene keer wel en de andere keer niet maar dan moet hij wel opnieuw opgestart worden. Als hij dan even aanstaat en je gaat dan weer internet op dan wil hij weer niet downloaden maar wel internet.gr harry Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen