Ga naar inhoud

Internet Opties kan startpagina...

anoniem

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Hieronder nog een mogelijk bruikbaar verhaal: [i:a436a1227e]Roep via 'Start - Uitvoeren...' het programma 'regedit' op. In de key 'HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel' vind je een waarde 'Homepage' met de inhoud '1'. Wis deze waarde of zet hem terug naar '0', dan kun je de startpagina weer veranderen. Trouwens, onder de genoemde keys, die misschien niet bestaan maar die je wel kunt aanmaken, kun je talrijke instelopties van de Internet Explorer blokkeren. De volgende DWORD-waardes zijn mogelijk ('1' activeert de blokkering, '0' (of key bestaat niet) schakelt de blokkering uit): Advanced: Geen veranderingen op het tabblad 'Geavanceerd' AdvancedTab: Tabblad 'Geavanceerd' wordt niet weergegeven Certificates: Geen veranderingen op tabblad 'Inhoud' ContentTab: Tabblad 'Inhoud' wordt niet weergegeven Cache: Geen veranderingen onder 'Tijdelijke Internetbestanden' History: Geen veranderingen onder 'Geschiedenis' ConnectionsTab: Tabblad 'Verbindingen' wordt niet weergegeven ProgramsTab: Tabblad 'Programma's' wordt niet weergegeven GeneralTab: Tabblad 'Algemeen' wordt niet weergegeven SecurityTab: Tabblad 'Beveiliging' wordt niet weergegeven Fonts: Geen veranderingen onder 'Lettertypen' [/i:a436a1227e] Gr, Jim
Link naar reactie
O Dank je wel bedankt voor de reactie ik had spywareblaster geinstalleerd daar heb die Huidige, Standaard uitgeschakeld maar ik had verwijderd dus bleef die settings staan ik heb weer opnieuw geinstallerd en zag dat ook dat die Huidige, Staandaart Gebruiken..., was ingeschakeld dus ik heb uitgeschakeld, dus hij doet weer Maar Heel Erg Bedankt Voor Je Reactie Ik had op andere forum gelezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...