Ga naar inhoud

404?

anoniem

Aanbevolen berichten

Mogelijk was mijn verhaal wat warrig, maar ik kreeg de meest vreemde pagina's, waaronder die "404". ik heb echter een pagina gezien met genoemd "Access" item en een hele merkwaardige pagina met tekstvakken om (UPC) gebruikersgegevens in te vullen......(!) Server probleempje bij de ISP, of toch even een hik in mijn datastroom? Ik meen me te herinneren dat er een standaard UPC pagina gegenereerd wordt indien de validatie o.i.d. mislukt. Dat was hier niet zo, want andere URL's waren wel opvraagbaar...... Mijn enige verklaring voor die "gekkigheid" is 't feit dat ik, anders dan op mijn vorige PC, geen Chello software heb geïnstalleerd.....(??)
Link naar reactie
[quote:45e1e9afe3="sjouwer"]dat is een phising pagina nooit invullen je moet eens naar malwarew en andere gaan controleren[/quote:45e1e9afe3] Dat dacht ik ook, maar hoe kun je iets dergelijks voor je neus krijgen bij het opvragen van een normale, bonafide URL (HCC magazine b.v.)? Erg wazig.......! Overigens: wat betreft dat "controleren": dat zit wel snor!! Voor meer dan 100% weet ik zeker dat dat geen rol speelt. (Ik durf, nietwaar? :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...