anoniem Geplaatst: 21 oktober 2006 Delen Geplaatst: 21 oktober 2006 Hallo allemaal, ik zit met het volgende probleem: Ik heb sinds gisteren een tiscali abbonnement met daarbij een zyxel 2602H modem.Als ik nu internet explorer opstart duurt het behoorlijk lang voordat er wat gebeurt en krijg ik de mededeling: bezig met het opsporen van de proxy instellingen Weet iemand wat dit is en wat ik daar aan kan doen? Alvast bedankt. Groeten, Rik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2006 Volgens mij is er helemaal geen proxyserver nodig. Kijk eens in explorer: Extra > Internetopties> tabblad verbindingen > LAN instellingen. Staat daar een vinkje bij 'Een proxyserver voor...' Zo ja haal die eens weg. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2006 He yoyo, bedankt voor je reactie maar helaas staat er geen vinkje bij ëen proxyserver...". Ik zal nog even verder kijken. Groet, Rik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb dat probleem ook heel lang gehad, kijk maar naar oude posts van me. De laadtijd van internet explorer is dan overgeleverd aan de snelheid waarmee de computer erachterkomt dat je geen proxyserver draait. (De laadtijd is dus afhankelijk van wanneer je dat bericht in de internetbalk onderaan ziet verdwijnen). Heb je toevallig Windows ME? -Ik denk dat het daar aan ligt want ik gebruik nu dezelfde modem onder XP en heb geen problemen meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2006 Sorry voor de late reactie maar ik ben net terug van een weekje vakantie. Het probleem heb inmiddels al opgelost door een vinkje weg te halen in internet explorer bij extra, internet-opties,verbindingen,lan instellingen,instellingen van internet explorer automatisch overnemen. Ik gebruik windows xp home edition dus geen ME. Evengoed bedankt voor de moeite Monkeyfli. Groeten, Rik Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen