Ga naar inhoud

wegvallen internetverbinding

anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste tijd heb ik veel problemen met het wegvallen van mijn @home internetverbinding en telefoon, volgens de klantenservice van @home is de verbinding naar mijn modem toe, niet stabiel. De verbinding is vaak maar 10 minuten verbroken maar soms ook langer als een uur. Ik zoek een programma waarmee ik kan bijhouden wanneer en hoe lang ik geen internet (én telefoon) heb, wie weet hier een oplossing voor?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Als de verbinding naar je modem niet stabiel is zijn zij verantwoordelijk om daar wat aan te doen. Ik heb ook @home (alleen internet) en de afgelopen week had ik ook 2 dagen geen internet. Heb zelf geen hoge pet op van die lulhannessen. Heb al ruim 5 jaar internet bij hen...haast geen problemen maar de helpdesk probeer ik zo veel mogelijk te mijden, zij proberen toch de problemen met de verbdinding toch vaak in jouw schoenen te schuiven terwijl je gewoon zeker weet dat je nix aan je instellingen hebt gewijzigd en als er iemand is hoe je moet weten hoe je je verbinding moet opbouwen ben ik het wel en volgens een kennis waren ze bezig met werkzaamheden hier in de buurt dus dat verklaart alles maar toegeven zullen ze nooit. Jij hebt hier waarschijnlijk niets aan maar goed dat wilde ik gewoon even kwijt, sorry!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...