anoniem Geplaatst: 20 oktober 2006 Delen Geplaatst: 20 oktober 2006 De laatste tijd heb ik veel problemen met het wegvallen van mijn @home internetverbinding en telefoon, volgens de klantenservice van @home is de verbinding naar mijn modem toe, niet stabiel. De verbinding is vaak maar 10 minuten verbroken maar soms ook langer als een uur. Ik zoek een programma waarmee ik kan bijhouden wanneer en hoe lang ik geen internet (én telefoon) heb, wie weet hier een oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2006 Als de verbinding naar je modem niet stabiel is zijn zij verantwoordelijk om daar wat aan te doen. Ik heb ook @home (alleen internet) en de afgelopen week had ik ook 2 dagen geen internet. Heb zelf geen hoge pet op van die lulhannessen. Heb al ruim 5 jaar internet bij hen...haast geen problemen maar de helpdesk probeer ik zo veel mogelijk te mijden, zij proberen toch de problemen met de verbdinding toch vaak in jouw schoenen te schuiven terwijl je gewoon zeker weet dat je nix aan je instellingen hebt gewijzigd en als er iemand is hoe je moet weten hoe je je verbinding moet opbouwen ben ik het wel en volgens een kennis waren ze bezig met werkzaamheden hier in de buurt dus dat verklaart alles maar toegeven zullen ze nooit. Jij hebt hier waarschijnlijk niets aan maar goed dat wilde ik gewoon even kwijt, sorry! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2006 heb er hier in de buurt ook last van gehad met babyxl. (heb ik nog steeds) maar wij kregen van tevoren een brief (van kpn geloof ik) dat ze aan het klooien waren met glasvezelkabels hier in de buurt. kon een week of 2 duren. groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2006 Kun je daar het logbestand van het modem niet voor gebruiken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen