anoniem Geplaatst: 28 september 2006 Delen Geplaatst: 28 september 2006 Hallo , dit is de eerste keer dat ik het forum gebruik . Mijn felicitaties trouwens . Mijn probleem ; Ieder keer als ik naar www.snuffx.com wil gaan word ik dadelijk omgeleid naar deze site http://adultfriendfinder.com/search/p162447&age=18-30&ip=auto&override=1 Ik kom dus ongeveer een halve seconde op www.snuffx.com , nooit langer . Het achterste "auto override" geeft mij het vermoeden dat dit dus automatisch gebeurt , maar waarom ?? Tot voor enkele maanden geleden was dit geen probleem . Ad-aware , Hitman-pro , Avast , CCleaner en Nod32 scannen regelmatig mijn PC , dus zal het wel ergens anders aan liggen , denk ik , maar aan wat ?? Hopelijk kan iemand mij helpen . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2006 Grote kans dat de uitbater van de eerste website z'n boeltje heeft verkocht aan de eigenaar van de gelinkte site. Schijnt in dat wereldje (van 18+ enzo) behoorlijk vaak voor te komen. Kun je niks aan doen, alleen wegblijven helpt ;) :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2006 Ik kan de site wel bereiken. Ik heb even de source bekeken, en daar staat een flink stuk javascript die de taal van de browser controleert. Kort gezegd, komt het er volgens mij op neer dat alle browsers waar een andere taal dan Engels is ingesteld, naar de adultfriendfinder site worden doorgestuurd. In IE kun je de taalinstellingen wijzigen via Extra -> Internet opties. Op het tabblad algemeen vind je de knop Talen. Voeg daar "Engels (Verenigde Staten) [en-us]" toe, en zet deze boven aan de lijst. Volgens mij moet je dan weer bij de site kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2006 Ik heb hetzelfde probleemke :( , taalinstellingen wijzigen helpt (bij mij) niet . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2006 Ik heb dus de taalinstellingen ook veranderd en US bovenaan gezet , maar niks hoor . Meestal gebruik ik dus Firefox , daar krijg ik ook hetzelfde resultaat . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2006 [quote:b39cb87cba="alainke"]Ik heb dus de taalinstellingen ook veranderd en US bovenaan gezet , maar niks hoor . [/quote:b39cb87cba] Hmm, vreemd. IE schopt me ook naar de andere site. Even een aanvulling op mijn vorige post: er wordt niet naar de browsertaal gekeken, maar naar de systeemtaal. [edit] Het is zelfs nog anders: eerst wordt naar de systeemtaal (Configuratiescherm -> landinstellingen) gekeken, en dan nog naar de taal van de browser. Vervolgens wordt nog eens de tijdzone gecontroleerd. [/edit] [quote:b39cb87cba="alainke"]Meestal gebruik ik dus Firefox , daar krijg ik ook hetzelfde resultaat .[/quote:b39cb87cba]Ik heb gisteren net Firefox 2.0 RC1 geinstalleerd, en die doet dus niks met de javascript. Anyway, misschien kom je wel op de site als je javascript uitschakelt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2006 Javascript uitschakelen werkt bij mij , ik kan de site dan gewoon bereiken :) :) Thx Hopelijk is alainke zijn probleem hiermee ook opgelost :-? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2006 [quote:ad99b46f64="strangerke"] ik kan de site dan gewoon bereiken :) :) Thx [/quote:ad99b46f64] ieder z'n smaak... :evil: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen