anoniem Geplaatst: 26 september 2006 Delen Geplaatst: 26 september 2006 Gebruik al een hele poos MijnPostbank.nl maar sinds enkele dagen kan IE de pagina niet meer vinden als ik klik op 'Inloggen MijnPostbank.nl'. Ik heb een poos Firefox gebruikt, mogelijk heeft dit er wat mee te maken. Wat ik verder kan zeggen: MijnPostbank.nl zou geen storing hebben en die verwezen door naar een eventuele storing bij mijn provider (Orange). Bij Orange zijn er ook geen storingen. Uitschakelen van de firewall heeft geen effect. Kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2006 probeer eerst eens webinstellingen herstellen (ie6 - extra - internetopties - tabblad programma´s), en kijk eens of postbank genoemd wordt onder niet vertrouwde sites of zo op tabbald beveiliging. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2006 Heb ik gedaan. Niets. Opgestart, nog niets.. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2006 tja, je komt dus wel op de openingspagina van postbank, maar krijgt de inlogpagina niet te zien? moet iets te maken hebben met de instellingen van java en/of active scripting; wellicht heb je een te scherp afgestelde beveiligingssuite meelopen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2006 Ik heb in het verleden ook iets dergelijks meegemaakt. Hoewel ik al vrij lang FF gebruik was het volgende volgens mij de oplossing. In IE naar: Extra, Internetopties, Beveiliging. Daar 'Vertrouwde websites aanklikken en bij Websites: https:// postbank enz. toevoegen. Ik heb goede hoop dat het zo gaat lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2006 En anders misschien bij het tabje Geavanceerd op "Standaard instellingen gebruiken" (o.i.d) klikken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen