anoniem Geplaatst: 21 september 2006 Delen Geplaatst: 21 september 2006 Hallo, ik zit met een probleem, ik heb een adsl verbinding en het lukt me wel om te connecten maar iedere keer valt hij na een tijdje automatisch uit, en als ik dan bij netwerk verbindingen ga kijken staat er telkens een verbinding genaamd "ENTER" en mijn eigen verbinding staat er dan ook nog maar ik zou niet weten hoe ik dit probleem kan verhelpen. Kunnen jullie mij misschien vertellen wat ik moet doen :o , BVD :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2006 beide verbindingen proberen te verwijderen, pc uit en herstarten, dan de gewenste verbinding opnieuw instellen. maar wellicht is het nog raadzamer een scan te doen met uptodate virusscanner, adaware en hijackthis.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2006 het werkt niet, het blijft steeds terugkomen :o :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2006 wát werkt niet..? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 het scannen met een virusscanner ad-aware etc.. en ook het opnieuw installeren etc.. helpt niet :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 dan mogen we ervan uitgaan dat dat wel meevalt, maar daarmee zijn we d´r nog bepaald niet. heb je een hijackthis scan gedaan, en wat levert dat op? (let wel, om de log te kunnen lezen, en om fixes uit te voeren, is enige kennis echt wel nodig!) - bestaat na verwijderen van beide verbindingen, en herinstallatie van één verbinding, die verbinding "enter" opnieuw?? - op welke wijze maak je contact met het net, - welk os gebruik je, - is de uitval van internet willekeurig of te relateren aan een programma (ie, p2p, acties van je mailprogramma) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 [quote:384b5e72f3="-KeNnY-"]het scannen met een virusscanner ad-aware etc.. en ook het opnieuw installeren etc.. helpt niet :o[/quote:384b5e72f3] Het opnieuw installeren waarvan? Van Windows van internet? Wat voor modem of modem/router heb je? Valt het modem uit als de verbinding met internet verbroken wordt? Geeft de LAN-verbinding van XP aan dat die niet verbonden is, als de verbinding wegvalt? En heb je toevallig meerdere computers op je internetverbinding aangesloten? En heb je met die computers dezelfde klachten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 [quote:1fd93471d5="derkdejong"]dan mogen we ervan uitgaan dat dat wel meevalt, maar daarmee zijn we d´r nog bepaald niet. heb je een hijackthis scan gedaan, en wat levert dat op? (let wel, om de log te kunnen lezen, en om fixes uit te voeren, is enige kennis echt wel nodig!) - bestaat na verwijderen van beide verbindingen, en herinstallatie van één verbinding, die verbinding "enter" opnieuw?? - op welke wijze maak je contact met het net, - welk os gebruik je, - is de uitval van internet willekeurig of te relateren aan een programma (ie, p2p, acties van je mailprogramma)[/quote:1fd93471d5] Ja die verbinding ENTER blijft maar terug komen, ik heb een inbelverbinding. Hoe het komt dat de verbinding automatisch verbreekt zou ik niet weten. [quote:1fd93471d5="roy_startpag"][quote:1fd93471d5="-KeNnY-"]het scannen met een virusscanner ad-aware etc.. en ook het opnieuw installeren etc.. helpt niet :o[/quote:1fd93471d5] Het opnieuw installeren waarvan? Van Windows van internet? Wat voor modem of modem/router heb je? Valt het modem uit als de verbinding met internet verbroken wordt? Geeft de LAN-verbinding van XP aan dat die niet verbonden is, als de verbinding wegvalt? En heb je toevallig meerdere computers op je internetverbinding aangesloten? En heb je met die computers dezelfde klachten?[/quote:1fd93471d5] Ik heb een E-tech adsl modem. En hij is maar op 1 pc aangesloten. De modem valt niet uit het de verbinding word verbroken, maar enkel de verbinding zelf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 dat die verbinding ENTER blijft terugkomen geeft ernstig te denken! weet je zeker dat je die scans met adaware en de virusscanner grondig en met de goede updates hebt uitgevoerd????? en mijn vragen over hijackthis sla je tot nu toe consequent over: mijn vermoeden is toch echt heel serieus dat je met heel vervelend spul op je pc te maken hebt. wil je daar van af dan zul je nu toch echt aan de hijack moeten: lees en voer uit de sticky in het subforum beveiliging en privacy. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2006 oke bedankt, ik zal proberen wat je zegt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Hai, Ik heb datzelfde probleem, alleen dan is er bij mij nóg een extra verbinding... Genaamd TJ. Het klopt inderdaad dat de verbindingen steeds terugkomen, want dit zit in het ingebouwde modem in je computers.... Als je tenminste een Dell hebt (alleen door Dell komt die 'enter' verbinding er te staan volgens mij).. Ik weet nog niet precies wat het is en hoe het opgelost moet worden, maar ik meld het dan gelijk.. Groetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen