Ga naar inhoud

Wat te doen aan junkmail

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik (en de overige leden van het gezin) ontvangen de laatste maanden iedere dag grote aantallen junkmailtjes over aandelen die we moeten kopen. Ze komen van steeds wisselende afzenders met de meest vreemde emailadressen en onderwerpen. Onze provider is planet internet. Is hier iets aan te doen? Het wordt steeds erger. Planet geeft geen reactie. [/img]
Link naar reactie
[quote:a4b1f1dd44="Salseros"]Ik vraag me af hoe spam gecontroleerd wordt door bv spamfighter. Ik werk bij een bedrijf waar heel veel mensen dagelijks zo'n 50 spammails ontvangen van steeds een andere afzender en steeds een ander subject. Bij onze IT afdeling wordt gezegd dat er absoluut geen oplossing voor is.[/quote:a4b1f1dd44]Onzin, probeer SPAMfighter maar eens.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:083b213650="diana"]Welke is nu de beste? Mijn ervaring met Spamfighter is dat ie veel normale mail meeneemt.[/quote:083b213650]Je kunt 'm instellen met niveau's. Ik heb er bij meerdere mensen erg goede ervaringen mee. Ik zeg er wel altijd bij (en dat moet bij elke spamfilter): kijk zo af en toe even of er wat onterecht uitgefilterd is.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...