anoniem Geplaatst: 17 september 2006 Delen Geplaatst: 17 september 2006 Als ik de website www.youtube.com bezoek met Internet Explorer dan krijg ik als ik een filmpje wil bekijken een melding dat ik of Java Script uit heb staan of dat ik een oude versie van Macro Media's Flash Player zou hebben. Ik heb deze laatste verwijderd en een paar keer geprobeerd de nieuwe versie te installeren. Ik weet zeker dat die dus op mijn computer staat. Ook heb ik bij I.E. via internetopties/beveiliging mijn Javainstellingen aangepast. Tevergeefs Als ik de de website bezoek met Mozilla Firefox dan kan ik de filmpjes wel gewoon bekijken. Ik verwacht nu al snel reacties van: ''dan gebruik je Firefox toch?'' Uiteraard kan dat, maar ik wil gewoon mijn instellinge bij I.E. ook goed hebben. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Bedankt. Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2006 Foutmeldingen zijn niet intelligent. Ik vermoed dat de JAVA en of media instellingen niet direct de oorzaak zijn. Mogelijk heb je codec pakketten of een media player geïnstalleerd die roet in het eten gooit. Kun je de pc herstellen naar een punt waarop YOUTUBE het wel heeft gedaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2006 Nee, ik heb niets bijzonders geïnstalleerd. Ook een herstelpunt terugzetten heeft niets opgeleverd. Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2006 Zie ook even: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=165343 Wat is er aan de hand met versie 9 ??? Zijn er meerderen die dit probleem onderschrijven? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen