anoniem Geplaatst: 16 september 2006 Delen Geplaatst: 16 september 2006 hoewel de instellingen in Extra > Internet Opties > Inhoud > AutoAanvullen goed staan aangevinkt, onthoudt IE alleen wachtwoorden iemand enig idee waar het aan kan liggen? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2006 misschien een keertje webinstellingen herstellen (tabblad programma´s in interopties) of iefix ophalen en eens laten draaien? toch geen spyware of hijackers aan boord!!?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2006 herstel van de webinstellingen en de IEfix hebben helaas geen verbetering gebracht btw, de url-adressen doet ie wel goed maar niet login en paswoord en zoekopdrachten en zo hoewel ik geloof voldoende beveiligd te zijn (McAfee Antivirus + Firewall) en me niet begeef in de duistere straatjes van het internet, ga ik toch maar eens op spyware en hijackers checken ik meld me weer bedankt zo ver :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen