anoniem Geplaatst: 9 september 2006 Delen Geplaatst: 9 september 2006 Hoi allemaal, Heb net ie 7 erop gezet, het is even wennen, maar werkt wel goed tot nu toe. In ie6 kon ik altijd een webpagina verzenden, maar in ie7 vind ik deze optie niet. De vraag is dus, weet iemand hoe je dit moet doen? Ik bedoel dus niet de url kopieeren, maar echt de pagina door mailen, gaat dit niet, of kijk ik ergens overheen. Alvast bedankt voor het mee denken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2006 Hoi, Ehum sorry heb het al gevonden.groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 Hoi, Ik heb hetzelfde probleem, zie de optie wel staan onder pagina maar deze optie is grijs! Hoe kan ik dit veranderen? BVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2007 [quote:5db8ae1d6b="Caaatje"]Hoi, Ik heb hetzelfde probleem, zie de optie wel staan onder pagina maar deze optie is grijs! Hoe kan ik dit veranderen? BVD[/quote:5db8ae1d6b] Bij mij is hij wel zwart, dus kon hem gewoon gebruiken, alleen had ik over de knop pagina heen gekeken. Wat ik wel had, is dat ik sommige instellingen niet kon doen, en dat ik me favorieten wel aan de linker kant zag staan, maar niet in de menu balk. Ik heb toen ie 7 er nog een keer overheen gezet daarna werkt alles. succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen